Re: Varkentjes, varkentjes en nog eens varkentjes
Die opdrachten komen wel , wat een schatjes!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Varkentjes, varkentjes en nog eens varkentjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Die opdrachten komen wel , wat een schatjes!
Hartstikke mooi. Ze worden zelfs mooier naarmate ze vaker worden herhaald! Laat die opdrachten maar komen!
Ze zijn echt echt heel leuk!!!
Echt geinig al die lieve gezichtjes.... ik zou het idee zo pikken voor mijn dochters verjaardag
....het is dat het voor mij nog veel te moeilijk is .... hahaha
groetjes muis
Superleuk zijn ze geworden, en wat een werk!!!
Je moet je helemaal niet bezwaard voelen om geld te vragen. Het kost je toch ook bovendien stop je er heel veel tijd in (en tijdsdruk, dat kost natuurlijk ook ). Bovendien, als de opdrachten straks binnenstroooomen dan zijn ze trots dat ze nog wat leuke varkentjes hebben uit kunnen delen van jouw hand
Maar ziet er echt goed uit!
Groetjes masch
PS: Ik heb ook altijd moeite met geld vragen hoor, en hoeveel, dus ik weet waar ik het over heb
....het is dat het voor mij nog veel te moeilijk is .... hahaha
Ze zijn juist hartstikke simpel! Geloof mij, als ik het kan...
Geen geboetseer o.i.d., enkel uitsteekwerk, dat kan iedereen!
Ik als varkensgek vind ze helemaal super en ga ze zeker onthouden.
Wat zijn ze leuk! En nu op naar je eerste opdracht!
Niet m'n eerste opdracht hoor. Maar hoop nu gewoon eens wat opdrachten te krijgen van buiten de familie (en m'n fysio).
Oh ok, haha. Maar evengoed succes ermee!
Die opdrachten komen ongetwijfeld, ze zijn superleuk! (heb ze gelijk opgeslagen!)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Varkentjes, varkentjes en nog eens varkentjes