1

Onderwerp: Even voorstellen....

Hoi,


Ik ben Maud en ben nieuw hier...
Sinds een paar weken ben ik fantiek rond aan het snuffelen naar taarten op internet, en ben erg enthousiast geworden over de prachtige taarten en cupcakes!! vandaar dat ik dacht: laat ik me maar aanmelden op het forum!!
Ik ben van plan om die leuke cupcakeboeketjes te gaan maken voor een vriendin die geslaagd is... is toch weer wat leuker dan geld of wat anders!!
Groetjes,

Maud.

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

2

Re: Even voorstellen....

Hoi Maud,

Welkom bij de club! Ik wens je veel plezier bij het maken van de cupcakeboeketjes (inderdaad veeeeeel leuker dan geld geven) en voor het geval je dat nog niet wist: wij zijn hier dol op foto's, dus wel je foto's plaatsen bij de show off he?

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Re: Even voorstellen....

Hallo Maud,

wat leuk dat je je ook aangemeld hebt! Zoals je ziet (... 't is nu bijna 0:45...)  is niet alleen het taarten bakken verslavend, maar ook dit forum... je blijft lezen en ideeen op doen... !

Veel succes maar vooral plezier bij het bakken en decoreren en ik ben benieuwd naar je cupcake boeket. Zet 'm op!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

Re: Even voorstellen....

Leuk dat je je ook hebt aangemeld. Met je boeket komt het vast helemaal goed en als je het even niet ziet zitten, vraag je hier gewoon om tips, superhandig!

Groetjes Ingrid en veel plezier met bakken! :+