1

Onderwerp: vraag over het inpakken (dringend)

Hoi,

moet zo een barbietaart afleveren, ik wilde het mooi inpakken in doorzichtig geschenkpapier met een strik er omheen. Maar het is voor mijn nichtje die morgen haar verjaardag viert, blijft de taart ingepakt goed in de koelkast om krijg je vocht binnenin de verpakking en dus op de taart????

kan iemand mij advies geven???

bedankt alvast!

2

Re: vraag over het inpakken (dringend)

Ik weet het niet, weet alleen dat er wel vocht komt met het plastic, waarom anders de taart niet gewoon zo de koelkast in en morgen even inpakken?
Zou wel heel zonde zijn als ie morgen niet meer goed is hierdoor!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

Ik zou 'm absoluut niet in plastic verpakken, dat is vragen om problemen. Hoogstens een paar minuten voordat ie afgehaald wordt.
Koele plek in huis, indien slagroom e.d. erin verwerkt is, dan op hoop van zegen in de koelkast [ja mensen, ik heb inmiddels ook wat van jullie geleerd ;-) ]

Succes!

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

4

ik heb mijn taarten altijd in de koelkast bewaard en er is niks mee gebeurd! toch bedankt!

5

nee plastic zou ik ook niet aandurven. Een kartonnen doos met een klein gedeelte bekleed met een plastic afvalemmerzak zodat de barbie de ruimte heeft. zo zou ik hem bewaren op een koele plek, garage gaat hier dan nog wel lukken (ik weet niet hoe het in de rest van nederland is qua warmte)

6

ik heb hem wel ingepakt, maar de zijkanten staan wel open, zodat de taart kan luchten. Hij staat bij de klant nu in de koelkast ivm de warmte en de slagroom vulling!
toch bedankt voor de reacties!