Onderwerp: Daagie freubelen bij Wendy: bostafereel.
Eindelijk is het dan zover, maandag de 16de komt in zicht! Ik kreeg vorige week dinsdag de bevestigingsbrief van het ziekenhuis m.b.t de MRI voor de 17de, dus alles loopt van een leien dakje...toch? Nee dus, diezelfde dinsdag van de brief, wordt ik tegen de avond gebeld dat de MRI niet door kan gaan i.v.m. werkzaamheden aan het apparaat. Ja hoor dat heb ik weer!! Omdat ik woensdag na de MRI al de uitslag zou krijgen hebben ze een gaatje voor me gemaakt op jawel.....maandag de 16de, workshopdag! Ik baalde wel en heb geprobeerd om het te verzetten, maar dan werd het weer enkele weken later. Nou nee dus! Ik mailen met Wendy en zijn we tot de conclusie gekomen dat ik de ondertaart alvast thuis zou maken en dan verder mee zou doen als ik zou komen. De ondertaart moest ik zondagavpnd nog "even" maken, want ik was het hele weekend op de camping geweest dus ja. Normaal heb ik dat binnen een uur gefixt, maar o o o wat een weer. Ik heb de bekleding wel 6 keer overnieuw moeten doen, wat een geplak en gescheur. Na een uur of twee was het eindelijk bekleed, niet helemaal naar tevredenheid, maar er zat niet meer in helaas.
Rond de afgesproken tijd was ik bij Wendy en zag ik dat ik alleen was, dus het werd een priv
Mijn website: www.cakesenzo.nl