1

Onderwerp: Stapeltaart met halve tiara :-(

Nadat een week geleden 1 tiara volledig was ingestort leek tiara nummer twee goed te gaan. Bij het bakpapier er af halen was er een klein stukje afgegaan maar ik dacht, klein stukje aan de andere kant er ook af en hij is weer symetrisch. En dat had ik dus niet moeten doen!!!!! De hele linkerkant is er af gebroken, kan wel janken. Nou ja, niks meer aan te doen, visite komt over een uur :-( In ieder geval, eerste stapeltaart, redelijk tevreden alleen dat geglim door het warme weer ben ik niet blij mee. Cake met fondant, bovenste taart gevuld met botercreme en kersenvlaaivulling. Onderste taart gevuld met botercreme en aardbeienvlaaivulling.. Nou ja, we laten em zo maar staan, maar meeeeeeeeeeeeeen wat baal ik!!!!

Is het een hele tiara???

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OQVHQJ8L.jpg

Neeee toch...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NW3Z3SGD.jpg

groetjes,

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

2

Re: Stapeltaart met halve tiara :-(

Ooooh kan me voorstellen dat je baalt !!!! Maar je taart is heel erg mooi !!! En je laat je dochter gewoon als eerste de tiara opeten ;) Ennuh gewoon met een stalen gezicht de taart laten zien hoor, gewoon net doen of het zo hoort ;) Is weer nieuw, h

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

3

Re: Stapeltaart met halve tiara :-(

Jammer als je tot twee keer toe er zoveel tijd aan besteed....Verder ziet je taart er mooi uit en de andere helft denken we er wel bij!

4

Re: Stapeltaart met halve tiara :-(

Of je dochter al de schuld geven:P Nee dat is gemeen. Het is wel een hele mooie taart geworden, maar snap dat je baalt van de tiara, die tiarais nog steeds hardstikke mooi!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

Re: Stapeltaart met halve tiara :-(

Ooooh wat balen voor je, als de andere helft net zo mooi was als deze, was het een prachtige tiara! Je laat de visite gewoon maar

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Re: Stapeltaart met halve tiara :-(

Oooo wat balen zeg! Kun je hem er niet voorzichtig aanplakken met eetbare lijm? Of wat hoorde ik laatst, met een beetje tragantgom een beetje lijm maken?

Nelleke

7

Re: Stapeltaart met halve tiara :-(

Jammer hoor. :(

de taart ziet er erg mooi uit en zal ongetwijfeld heel lekker smaken.

en de tiara mag er zijn hoor. ook al is het de helft. ;)

weer wat geleerd en dus niet meer doen. ;)

groetjes marlies

8

Re: Stapeltaart met halve tiara :-(

Jammer zeg van je Tiara, maar verder hardstikke mooie taart hoor :Y

gr angelique

Re: Stapeltaart met halve tiara :-(

Oh, wat zielig!!
Maar hij is prachtig!!
Gewoon zo op de aanrecht zetten zoals de 1e foto ;)

10

Re: Stapeltaart met halve tiara :-(

Ooooh wat sneu voor je!!! Wat zul je gebaald hebben!! Maar de helft ziet er in ieder geval errug mooi uit en je taart wordt er niet minder mooi om hoor, echt een heel erg mooie taart geworden!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

11

Re: Stapeltaart met halve tiara :-(

Ooh wat jammer, het is ook nog een hele mooie tiara! Maar ziet er nog steeds goed uit, helemaal van die ene kant zie je er niets van, haha :)
Wel heel jammer maar ziet er toch nog goed uit, en inderdaad wat Wietske zegt, misschien ben je wel helemaal trendsetter ;)

Mijn website: Presentaart

12

Re: Stapeltaart met halve tiara :-(

He wat vreselijk balen! Deze helft is in ieder geval schitterend net zoals de taart!

13

Re: Stapeltaart met halve tiara :-(

Het lijkt me toch al zo'n geduld-priegel-werkje om zo'n tiara spuiten, ik kan me goed voorstellen dat je flink baalt! Maar de helft die over is, is in ieder geval heel erg mooi! :Y Gewoon zo neerzetten en foto's maken dus :D. Je bloemenrandjes vind ik ook heel mooi (ook al zo'n werk! :Y).

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

14

Re: Stapeltaart met halve tiara :-(

Het stuk wat er afgebroken was was echt in meerdere stukjes en niet meer te plakken helaas. Ondanks dat was Emma superblij met haar taart, ze vond het de allermooiste taart die ik ooit had gemaakt :-) En hij smaakte prima!!

groetjes

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

15

Re: Stapeltaart met halve tiara :-(

fijn dat ze hem zo ook leuk vond ...want is en blijft natuurlijk een mooi taart hoor!!! All

16

Re: Stapeltaart met halve tiara :-(

Nog gefeliciteerd met je dochter en je mooie taart!!!

Wat een drama!! Maar die tiara was wel erg mooi volgens mij!!!

17

Re: Stapeltaart met halve tiara :-(

Oooo, 't is toch wat: dat meiden van 6 tegenwoordig een tiara als "meptaartje" beschouwen... een "meptiara"... 't moet niet veel gekker meer worden... ;)


Wat een prachtige bloemetjes en vlinders......

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

18

Re: Stapeltaart met halve tiara :-(

dat is balen zeg...maar je ene helft ziet er prachtig uit... :D

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

19

Re: Stapeltaart met halve tiara :-(

Wat jammer want je tiara was anders echt zooooo praaaaaachtig geweest! Dus met een halve tiara heb je nu dubbeldikke complimenten nodig en dik verdiend!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

20

Re: Stapeltaart met halve tiara :-(

BAlen zeg!!!! Maar je kan perfect fotograferen op de eerste fot

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

21

Re: Stapeltaart met halve tiara :-(

Wat zonde van je tiara!! Maar je taart ziet er verder helemaal toppie uit hoor!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl