26

Re: Smurfenhuis voor Guus

Wow Corina die is echt PRACHTIG!! Het inzakken zou ik verklaren dat het smurfenhuis misschien een beetje zwaar was voor de onderkant. Misschien zou je dan inderdaad cake kunnen gebruiken i.p.v. biscuit, dat is wat steviger en dan 'n vaste vullen of zoiets.

27

Wat goed gedaan, zeg! Echt een leuk huisje. Knap hoor! Ik ben gek op 3D taarten, die staat ook nog op mijn verlanglijstje.

Een tip tegen het inzakken:
Ik ben altijd bang dat taarten inzakken, dus ik maak bij elke gestapelde taart plateautjes van karton en aluminiumfolie voor onder de taartjes. Die zet ik dan op stutjes. Die steek ik in de ondertaart dwars door de marsepeinbekleding heen. Voor de stutjes gebruik ik van die hele lange en dikke plastic pluggen voor, die ik op maat zaag.

Grtz,
Lampiaozinho (Lampie voor het gemak)

28

Geweldig leuk smurfenhuis geworden zeg, super met dat balkonnetje!! Ik had hem ook gezien in het boek van DB maar vroeg mij toch (ernstig ;) ) af hoe dat balkonnetje blijft zitten, dus misschien kunnen jullie het vertellen? :-D
En natuurlijk gefeliciteerd met jullie kleine smurf!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

29

Hoi Lampie, we hadden de ondertaart wel goed gestut hoor, maar weet niet waarom hij toch ging zakken. Ik stut altijd met van die coctailstampers die ik op maar knip, heb je meteen een handig plateau om je karton op te leggen ;).

Hoi Lara, het balkon hebben we gelijmd en even "gestut"met een sateprikker tot het goed vast zat.

30

"Waar komen jullie toch vandaan??" Uit het taartjeswereld van Corine en Paul. Prachtig is jullie taart geworden. Gefeliciteerd met de jarige job

Groeten Nathalie

31

Supersmurfig! Dat heb je heel knap gesmurfd! Vrolijke pittige kleurtjes en hele leuke smurfjes geboetseerd!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

32

Ik heb gisteren nog naar de smurfen zitten kijken (en er was geen kroost in de buurt te bekennen :D) en het lijkt echt helemaal! Wat een supertaart :Y:Y, echt heel erg mooi!
Gefeliciteerd met jullie eigen smuf!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

33

Goed gemaakt, super leuk!

34

Wauw, die is super!
Mijn neefje wil hem ook voor zijn verjaardag, gelukkig is hij pas in februari jarig.
Ik mag hopen dat hij net zo mooi wordt als deze!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

35

Wauw wat ie die gaaf geworden zeg!!! Heel erg mooi gedaan!!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

36

Wat is ie leuk zeg, staat ook nog op mijn verlanglijst om te maken. :Y

37

Wauw dat is leuk, echt mooi werk joh. en dat balkonnetje, dat het blijft zitten.
Je hebt echt een leuke taart gemaakt !!
Jolanda

www.sweetsugarpies.com kijk ook eens op mijn site

38

Oja... Corina en Paul; natuurlijk (alvast) van harte gefelicitaart :D met jullie Guus!!!

39

WAUW! Ik vind hem echt supergaaf! Erg mooi gemaakt, en zo leuk dat jullie dat samendoen. Hoe lang hebben jullie hierover gedaan trouwens? Lijkt me nogal een megaproject.....

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

40

gaaaffffff!!! en super mooi gemaakt!!!

Kijk gerust eens in mijn taartenalbum
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl

41

Gefeliciteerd...met de verjaardag van Guus en ook met je prachtige taart.

Het is ook een van mijn favorieten..

Groetjes, Renate

42

Jozien schreef:

Hoe lang hebben jullie hierover gedaan trouwens? Lijkt me nogal een megaproject.....

Groetjes, Jozien.

Valt wel mee hoor, zaterdagavond paar uurtjes en de smurfjes en het dakje hebben we een keer op een avond even tussendoor gemaakt.

43

Wat een super taart!!! Wat een mooie kleurcombi en de smurfjes zo uit het raam, echt geweldig!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

44

Hij is super!!!!! Enne gefeliciteerd met Guus!!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

45

Die is goed gelukt zeg !!!
Ik vind 'm echt prachtig !!! :Y

46

Heel leuk!! Mooie kleuren!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

47

Echte een waanzinnige tijd, doet mij weer helemaal denken aan mijn jeugd. Ben pas 26 dus toen waren de smurven helemaal leuk en in toe ik jong was

Groetjes Jojanneke

48

wat een super taartje! :)