Onderwerp: Chocolaatjes
Ik ben vanmiddag weer eens bezig geweest om chocolaatjes te maken. Dit is het resultaat. Ik heb voor de site van elk chocolaatje 1 op de foto gezet, er is uiteraard een hele doos vol
Mijn website: www.cakesenzo.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben vanmiddag weer eens bezig geweest om chocolaatjes te maken. Dit is het resultaat. Ik heb voor de site van elk chocolaatje 1 op de foto gezet, er is uiteraard een hele doos vol
Waaaaaw die zien er lekker uit. Zijn ze ook gevuld? gr. Natascha
Leuk zeg, en ja ook ik ben heel benieuwd zit er nog iets in qua vulling
Oooh, en ik heb net zo'n zin in chocola!!! Mooi ! En nu ga ik mijn kasten doorspitten, kijken of er nog iets chocoladerigs ligt .
Mjam, mjam, lekker!!!!!!!!!!!
Jammie!!! Dat ziet er echt lekker uit.
En ik heb ook zin in chocola, maar hier is in geen velden of wegen chocola te bekennen!!! Ik ben op mijn werk; heb slaapdienst, dus tot morgen 13.00 is er zeker geen chocola voor mij!!!! Snif
Groetjes Ingrid
Nou, ben ik lekker mee, nu krijg ik trek.
Yummy DAt ziet er goed uit hoor!!!
oooooo........................ja hoor en bedankt !!!! nu heb ik ook trek in chocolade.
en ik heb net boodschappen gedaan en GEEN chocolade mee genomen.
WAT NU!!!!!!!!!!!!!!!!
Mooi en het lijkt me ook erg leuk om te maken. Ik ben ook wel benieuwd of ze nog gevuld zijn.
Oooo, wat lekkerrrrr....!
En zo mooi ook, Jose... prachtig gewoon!
Nee, ze zijn niet gevuld. Dat kan ook alleen maar met de grotere bonbons. Deze zijn relatief dun. De volgende keer zal ik weer gevulde bonbons maken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren