1

Onderwerp: draai plateau IKEA

Ben vandaag eventjes naar de IKEA Amsterdam geweest   en gezocht naar  de welbekende draaiplatea snudda art.90074483 (IKEA Cat: blz 82 )deze is er niet meer, het is uit het assortiment genomen.

Mogelijk zijn er nog filialen die het nog wel hebben .

Wat er eventueel voor in de plaats komt is nog niet bekend in sept komt er een nieuwe cat van IKEA.

Panasonic SD 253 Hawo Novum graanmolen /Graef 185 Cassic(snijmachine) een Kitchenaid en bak(brood)  meestal in de steenbakoven Rofco B20      Blog : steenbakkertje

2

Re: draai plateau IKEA

Ik ben van de week ook in Ikea A'dam geweest op zoek naar de draaiplateau en zij vertelde mij dat het over twee weken weer geleverd wordt.
Ben dus benieuwd of ik het nog kan krijgen...

3

Ik ben vandaag in A'foort geweest maar heb er eigenlijk niet op gelet omdat ik er al eentje heb, maar ik heb ze in ieder geval -zonder op te letten, niet spontaan- zien staan.
Wel een mooi glazen taartplateau op een voetje gekocht en ook 2 kleine bolletjes (nee niet voor boobs hou ik niet zo van) voor een bal misschien ooit nog weer eens.

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

Dan hoop ik toch echt dat IkEA Barendrecht ze nog w

5 Laatst bewerkt door Sigrid (13-07-2007 21:38)

Hij stond ook nog op mijn verlanglijstje maar ik kom niet zo vaak bij IKEA, verdraaid ;)! Ik ben gelijk even online gaan kijken en ik kan hem al niet meer vinden op de site. Wel deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60060835. Zou dat ook gaan?

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

6

kom net bij Ikea Delft vandaan.....Daar hadden ze nog...maar het waren er nog maar 3 ofzo...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

7

Tjsa, dat is een beetje uit de buurt :(, jammer!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

Groningen had ze eergisteren nog in grote stapels, maar wel een beetje ver: uur rijden voor een draaiplateau...

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

9

Ik ben naar Barendrecht geweest, geheel uitverkocht, Delft had volgens hun er nog 5 liggen, maar ja, om nou het risico te lopen dat ze er dan geen meer hadden, dus ben neit geweest, maar als jij zegt dat er nu nog 3 liggen....dan denk ik dat ik er t

10

hier in utrecht zijn ze ook op, levering over 2 weken. Ik wist niet dat ze het hadden, maar wij waren opzoek naar een klein en eventeel te verzagen draaiplateau om onze (niet zo grote) tv op te zetten. Ook hier nog even geduld dus.

11

over welke draaiplateau gaat het?  ik vind daar niets over terug op de website..

Als je de gewone cat download  en naar blz 82 gaat staat ie links boven aan
het product heet snudda

Panasonic SD 253 Hawo Novum graanmolen /Graef 185 Cassic(snijmachine) een Kitchenaid en bak(brood)  meestal in de steenbakoven Rofco B20      Blog : steenbakkertje

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ER4M88MD.jpg

Dit is de draaiplateau   snudda

14 Laatst bewerkt door steenbakkertje (15-07-2007 12:15)

Heb op de site van ikea :

IKEA

het volgende geschreven :

Bertreft snudda draaiplateau  art 900.744.83

De geluiden welke ik hoor zijn tegen strijdig de  een zegd het is uit het assortiment en het andere geluid is levertijd 2 weken.

Het artikel is in iedergeval niet in de de database "vraag anna"  te vinden .

wat is nu waar ???

Misschien moeten we IKEA plat mailen met deze vraag

15

Goed idde, heb vast even gemaild want ik heb er nog een paar nodig voor workshops.

16 Laatst bewerkt door Sansan (15-07-2007 16:02)

Ikea Haarlem had er twee weken geleden nog genoeg liggen (minstens 10, maar misschien wel meer; ik heb ze natuulijk niet geteld).

Ik wil er met liefde een paar halen daar hoor, (woon er vlakbij) alleen opsturen per post liever niet. Voor mensen die zolang kunnen wachten; ik ga 27 oktober naar het evenement van taart&trends, dan kan ik ze in de auto meenemen.

Laat maar weten.

(@Wendy, 19 september heb ik een boetseerworkshop bij jou, als jij belangstelling hebt, dan kan ik ze dan voor jou meteen meenemen).

17

ik zag van de week bij de sligro dat ze een soortgelijk draaiplateau verkopen.
En ook de prijs ervan lag redelijk in de buurt van die van de Ikea...dus..wanhoop niet

Ik wanhoop niet   maar ik heb geen toegang tot de sligro (zucht)

Het antwoord van ikea van mijn emailtje :

Geachte meneer, mevrouw De Winter,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Volgens het voorraadsysteem van IKEA Amsterdam is het draaiplateau op dit moment niet
leverbaar.
In het leversysteem wordt aangegeven dat het artikel in de loop van week 29 weer
geleverd kan worden.

Voor de meest actuele voorraadinformatie raden we u aan te bellen met het
landelijk informatienummer: 0900 235 45 32 (0.10/min).

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

IKEA B.V. Nederland

Harma Kloosterman
Customer Contact Center Nederland

20

en mijn reactie.....
We hebben helaas geen informatie over de levertijd van het SNUDDA draaiplateau in
onze vestiging Delft. In Amsterdam en Barendrecht wordt dit artikel in de loop van
deze week weer verwacht.

Het is niet mogelijk om een artikel uit een andere vestiging te laten komen, omdat de
vestigingen allemaal administratief en financieel onafhankelijk zijn. Er
vindt geen onderlinge uitwisseling van goederen plaats.

Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

IKEA B.V. Nederland

Op de site van de ikea zijn de draaiplateau  artikel snudda weer  te vinden.

Dus   we kunnen weer , check wel eventjes voor de zekerheid de voorraadfunctie op de site bij de desbetreffende filiaal .

22

Ik wilde dit draaiplateau ook. Heb geinformeerd want ze hadden ze niet meer. Waarschijnlijk worden ze weer in week 42 geleverd volgens het emailberichtje wat ik heb gekregen. Dus tegen die tijd ga ik weer informeren net zo lang dat ze gek van me worden en die dingen in de winkel gaan zetten.

groetjes monica.
mijn album

23

volgens de site van iea zijn ze veelal niet in voorrad... ggrrr ben bangd at ik vrijdag mis ga grijpen toch zo even naar de lidl...

24

Vanochtend gekeken, ze zijn weer in voorraad.

groetjes monica.
mijn album

25

Hoi allemaal,

Ben net terug van Ikea Utrecht. Er liggen hier stapels!

Groetjes

Groetjes Tweety!