1

Onderwerp: wie idee voor petit fours voor een afscheidsfeestje?

Mijn buurmeisje geeft een afscheidsfeestje voor vriendinnetjes volgende week aangezien ze nu naar de middelbare school gaat.
Iemand een idee voor het decoreren van petit fours??

alle tips en ideeen zijn welkom!

groetjes stefanie

Groetjes Stefanie
*Steef's taarten*

2

Re: wie idee voor petit fours voor een afscheidsfeestje?

ik vind een bloemetje of vlindertje op een petit fourtje altijd erg leuk staan. Je kan bloemetjes spuiten of met fondant. Het is voor hier misschien afgezaagd (iedereen kent de vlinders), maar voor 'buitenstaanders' ziet het er fantastisch uit.
Als je een passend thema wilt doen misschien iets van een heel klein boekje van fondant??? Wel veel werkt (weet niet hoeveel???).
Verder weet ik het niet, ik kwam erachter dat ik heel veel jat, en dat ik gewoon niet zo goed ben in dingen bedenken en ontwerpen... :( Maar er is vast iemand met een geweldig idee?!

Mijn website: Presentaart

3

Ik vind het idee van Mascha ook leuk, die vlinders zien er altijd zo sjiek uit! :-) En ja kleine boekjes is niet zo moeilijk (wit rechthoek stukje fondant nemen en een stukje van kleur uitrollen, iets groter dan het rechthoekje en eromheen wikkelen), en zo ook leuk zijn, of allemaal felle kleurtjes boeken en ROZE ,) :-D
Maar misschien anders gewoon iets van girl-stuff, lippenstift, tasjes, zonnebril...

Sukes in ieder geval!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

4

Handjes erop boetseren of als puzzel en dan in een zwaai richting leggen !!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl