Onderwerp: website felicitaartje
Hoi
Ik wil een taart gaan bakken van de mix uit de webshop in een ronde vorm van 18 cm. Nu wilde ik op felicitaartje kijken hoeveel van de ingredi
Angela
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » website felicitaartje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi
Ik wil een taart gaan bakken van de mix uit de webshop in een ronde vorm van 18 cm. Nu wilde ik op felicitaartje kijken hoeveel van de ingredi
Dacht even dat je de s vergeten was, maar inderdaad het lukt nu niet! Zal later vandaag wel weer lukken denk ik!
Sorry, ik heb de schema's niet overgenomen.... Kun je niet vergelijken met een vorm waarbij je wel precies weet hoeveel erin moet?
Hoi Yvonne,
Ik heb hem bij mijn favorieten staan maar als ik hem wil openen zegt hij dat hij de server niet kan vinden. Heb het al op verschillende manieren geprobeerd maar ik kom er niet op. Jij wel dan?
Angela
Angela,
hij is onderweg via de mail!
ik ben er vanmorgen toevallig nog op geweest, dus ik denk dat ze nieuwe bestanden aan het uploaden zijn o.i.d., of de provider heeft wat problemen
via de cache lukt het wel.
http://66.102.9.104/search?q=cache:Jxvn … k&cd=1
Hij doet het weer gewoon hoor!
Hoi
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » website felicitaartje