1

Onderwerp: uitsteeksels

Van de week las ik dat iemand bij de kruidvat plastic uitsteeksels had gekocht. (ik dacht het abc) Iemand anders was ook naar de kruidvat geweest en daar hadden ze ze niet meer. De actie was voorbij. Ik was net bij de kruidvat bij mij op het dorp en daar vertelde ze dat alles wat in de reclame is geweest vanaf volgende week weer in de winkels komt onder het mom van uitverkoop. Bij ons hadden ze nog aardig wat dacht ze. Dus loop vanaf volgende week de kruidvat in en misschien liggen ze er weer. De actie duurt zo een vier weken. Ik kon het onderwerp niet vinden dus maar even een nieuwe gemaakt.

Groetjes Jojanneke

Groetjes Jojanneke

2

Re: uitsteeksels

Bij onze kruidvat zag ik ze vandeweek ook staan, een hele rij. Dus als iemand in de buurt woont en ze graag wil, rijd dan even naar onze Lange Voort.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Vandaag bij de kruidvat bij mij in het dorp gekocht, gelijk maar twee sets, waren maar 1,50 de helft van de prijs dus 2 voor 3,00. Als je in de buurt van Numansdorp woont +/- 20 minuten onder rotterdam. Ze moesten ze nog uitpakken maar we zagen ze toevallig liggen

Groetjes Jojanneke

4

YES ik heb ze ook gescoort vandaag bij onze kruidvat in Zaandam.
Voor maar 1.50.
Helemaal goed.

groetjes marlies

groetjes marlies

5

Ik was gisteren nog even in de stad en bedacht me dat ik toch nog maar eens de kruidvat in moest lopen..zo gezegd zo gedaan maar helaas geen uitstekertjes....DACHT IK want mijn oog viel ineens op het laatste bakblik met de uitstekertjes haha.
Ik heb ze nu dus ook en ben reuze blij!!!
Nogmaals bedankt voor de tip.