Re: Het resultaat met het zand.....
wat een leuke zandtaart. Helemaal top.
www.taartenpaleis.web-log.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Het resultaat met het zand.....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat een leuke zandtaart. Helemaal top.
Wat een mooie taart .
Echt heel leuk en origineel! Het zand ziet er zeker echt uit (hopelijk smaakt het niet zo, maar dat zal niet als het van koekjes is gemaakt!). Echt mooi gedaan!
Zo, daar krijg ik nou gelijk de zomer van in de kop. Wat een supertaart! Het krabbetje is prachtig geboetseerd.
Ik vind hem helemaal geweldig!!!!
Vraagje als belgje ...wat zijn kaakjes?
Ik heb hier eens gelezen dat je ook zand kan maken met bruine suiker, klopt dat?
In ieder geval mooie taart ...heel leuke details
Hoi Susanne,
Supertaart weer, leuke al die details,
gr angelique
prachtig!
Een prachtige zomerse taart!!! (Nog 5 nachtjes slapen en dan mag ik ook weer naar de ZEE!!!!!!)
@ Karine: kaakjes: gewone zandkoekjes volgens mij. (als Belg in Nederland wonend weet ik ook nog steeds niet alle vertalingen zelfs niet na 16 jaar) Je kan ook Cassonadesuiker gebruiken (geel pak met blond ventje erop, die is ook nog eens erg lekker )
goed zeg, dat zand! (en de rest ook natuurlijk)
Hallo Susanne, hij is geweldig, je taarten zijn allemaal trouwens mooi en ieder keer anders, jammer dat ik in mei niet kon komen, maar het komt er vast nog wel eens van.
Jolanda
Ik ben helemaal perplex van alle reacties! Heel erg leuk, bedankt!
Ik zal nog even over de workshop vertellen. Het was namelijk super leuk en het ging heel goed met 31 mensen. Mijn moeder had geholpen. Iedereen ging na de uitleg lekker aan de gang en er waren veel verschillende resultaten. Ze wilden in de pauze niet eens stoppen...... toen iedereen klaar was stond een heel groot gedeelte van de taartjes op een tafel die instortte!! Gelukkig was er bijna niks kapot alleen een paar taarten met een klein deukje......
Ow wat erg van die tafel.....
JE taart ziet er super uit!!! BEn benieuwd hoe je de schelpen hebt gemaakt die vind ik errug mooi!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Het resultaat met het zand.....