Onderwerp: Een school visjes
Hier dan mijn eerste versierde koekjes. Bij lange na nog niet perfect maar ik vond het wel heel leuk om te doen.
groetjes, Lisette
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Een school visjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hier dan mijn eerste versierde koekjes. Bij lange na nog niet perfect maar ik vond het wel heel leuk om te doen.
groetjes, Lisette
leuk hoor!!mooi geworden,lijkt mij ook erg leuk om te doen maar eerst even lekker op vakantie.
groetjes danielle
http://www.mijnalbum.nl/album=HLVPCHZG
ze zijn hardstikke leuk en kleurig, en ik vind ze ook erg goed gelukt, helemaal voor eerste koekjes!
Wel veel werkt he, die koekjes met icing versieren?
Nou, een koekje heb ik geloof ik nog nooit gebakken, dus wat dat betreft!!!!
Ze zien er top uit, die vissen van jou!
Valt nog niet mee he dat versieren? Maar het resultaat is bij jou hartstikke leuk geworden!! Kleurig schooltje!
Dit is leuk! Die felle kleuren, prachtig.
Wat een leuke vissen! En tja wat is perfect? Ik heb op mijn eigen "werk" altijd wel iets te mopperen, dus is in mijn ogen ook nooit perfect! Maar je vissen zien er gewoon heel erg goed uit!!
Ik vind ze er super uit zien, in mijn ogen toch heel perfect hoor .
Ook al van die vrolijke koekjes. Leuk gedaan
Heel leuk en heel vrolijk!! Ik heb zelf 1x een poging gedaan, wat een gepriegel, geef mij maar taart :-D
Nou, voor mij zijn ze perfect, zeg.
mooi
Ik moet mijn eerst poging nog ooit een keer doen! Maar ik hoop dat ze maar een klein beetje op die van jou lijken! Ze zijn LEUK!!! Mooie kleuren!!
heel leuk,mooie kleuren enne ik geef het maar op denk ik die koekjes....zucht wat een friemelwerk is dat zeg!!!
Zien er wel kleurig uit. Knap voor de eersten! Succes bij de volgende!
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
Ziet er leuk en vrolijk uit!
Een gezellig schooltje hoor!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Een school visjes