Onderwerp: Soort bloemstukje
Dit had ik in een tijdschrift voor bloemschikken gezien en het leek me leuk om eens in taart uit te voeren....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Soort bloemstukje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dit had ik in een tijdschrift voor bloemschikken gezien en het leek me leuk om eens in taart uit te voeren....
Hij is prachtig geworden, de bloemen zijn net echt op de foto. Heb je de taart ook gevuld???
Leuk zeg, orgineel !
Ik vind je bloemen (hoe heten die krengen ook al weer) erg goed gelukt
mooi hoor!!!
echt heel erg leuk!!
Het zijn calla's mirjam (jaren bij bloemist gewerkt). Prachtige calla's welteverstaan.
Wat een prachtig bloemstukje! Herken ik Bart van Hove uit "Special Bloemschikken'?
Wat gaaf die calla's en volgens mij niet eens zo moeilijk te maken! Ik ga dit zeker onthouden! En ook leuk met roosjes / margrietjes / narcisjes ... !
Heel leuk zo, en superidee om een bloemstukje na te maken!!Wel een hip bloemstuk trouwens zeg :-D
Leuk idee! En mooie calla's (brings back sweet memories )
Hele mooie bloemenmand, calla's zijn precies wel dankbare bloemen om in marsepien of fondant te maken!
Dit moet ik ook eens proberen, of lijkt het misschien makkelijker dan het is?
zo dat ziet er heel mooie uit.
zonde om op te eten.
Geweldig, wat origineel! Heel erg mooi en de calla's zijn prachtig gelukt !
Heel leuk, eenvoud viert hoogtij!
't is zoiets dat ik van echte bloemen ook zou maken omdat ik van die eenvoud houd en nog meer van de calla's!
heb je iets van groene marspein onder de calla's gedaan ofzo?
en de zilvere bolletjes maken het echt af!
... was ik nog vergeten schrijven
Das nog eens leuk aan om aan iemand te geven in plaats van een echt bloemetje. Hier kun je naar kijken en nog opeten ook!!! (Misschien kun je echte bloemen ook eten, maar das vast stukken minder lekker)
Groetjes Ingrid
heel leuk gedaan en erg origineel!!!dus na de fimoboekjes doorgespit te hebben moeten we ook het bloemschikken in de gaten gaan houden.:-D
we krijgen het nog druk.
groetjes danielle
Hihihi, jij ziet ook overal taart.
Mooi gemaakt.
Een heel leuk gegeven en prachtig gedaan maar ik zie het toch belanden op salontafeltje in plaats van in t buikje (ik hoor ze al zeggen ...veeeel te mooi om op te eten)
Heel knap gedaan!!!
Een heel leuk gegeven en prachtig gedaan maar ik zie het toch belanden op salontafeltje in plaats van in t buikje (ik hoor ze al zeggen ...veeeel te mooi om op te eten)
Daar zou ik nou ook bang voor zijn!! Of je moet zelf er het mes in kunnen zetten om er zeker van te zijn dat ie aangesneden gaat worden :-D En je kan altijd al een foto ervan bij geven als extra kadootje
Wat is ie mooi en origineel! Weer een voor op mijn (veel te lange) lijstje!
Origineel zeg!! Hele mooie bloemen!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Soort bloemstukje