Re: Bruidstaartje
zucht.......................PRACHTIG.....................Heel mooi door zijn eenvoud!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaartje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
zucht.......................PRACHTIG.....................Heel mooi door zijn eenvoud!
heel mooi Paloma..super sjiek effect zeg met die rand zo!!
taartJE noem je dat, dan vraag ik me af wat bij jou een TAART is! erg strak en netjes zeg! Mooi gedaan met die roller. de roosjes vind ik persoonlijk wat minder mooi.. Zo had ik ze in het begin zelf ook, tegenwoordig mak ik ze volgens de manier die in HOE VERSIER IK... sta, vind dat toch mooier, echter. Misschien een tip? Maar smaken verschillen en misschien ben je het wel helemaal niet met me eens
groetjes CIska
taartJE noem je dat, dan vraag ik me af wat bij jou een TAART is! erg strak en netjes zeg! Mooi gedaan met die roller. de roosjes vind ik persoonlijk wat minder mooi.. Zo had ik ze in het begin zelf ook, tegenwoordig mak ik ze volgens de manier die in HOE VERSIER IK... sta, vind dat toch mooier, echter. Misschien een tip? Maar smaken verschillen en misschien ben je het wel helemaal niet met me eens
groetjes CIska
Hihihi, ben het zeker met je eens, dit zijn mijn super snelle geen tijd roosjes.
Je weet wel 3 blaadjes dakpansgewijs en rollen 5 grotere blaadjes dakpansgewijs en om de 3 rollen.
Soms moet je wat.
wauw prachtig is ie geworden.
Ik vind hem heel erg mooi! Niet te druk, simpel, stijlvol!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaartje