1

Onderwerp: vierkante taart waarop?

Hallo allemaal,

Ik wil graag een vierkante taart maken van 25 bij 25 maar zie in de webshop geen goedkope taart kartons (vetvrije) die vierkant zijn. Waar zetten jullie alle vierkante taarten op? En ook maar meteen een stapeltaart vraag. Ik heb dat nog nooit gemaakt wil het binnenkort uitproberen maar waar zetten jullie die op en hoe vervoer je het?
Ik hoor het graag....
groetjes Wendy (Yinlisa)

2

Re: vierkante taart waarop?

Gewoon bij de bakker vragen om een grote gebaksdoos, hierop kun je de taart ook voorzichtig vervoeren. Meestal hebben ze ze daar in vershillende maten.
Of wat ik al vaker gelezen heb hier, bij de Hema.
Kosten meestal ook nog niet zoveel.
Ik haal er af en toe een of twee bij de plaatselijke bakker, en het ligt eraan wie er dan staat. Krijg ze meestal zo mee!

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

3

ik zet mijn taarten gewoon op een dienblad, je kunt ook een vierkante glazen plaat nemen waar kaarsen op horen te staan en anders een stuk van een kartonnen doos op maat knippen en met kadopapier beplakken

succes ermee

4

Ik knip van een rond taartkartonnetje de randen af, dan wordt 'ie vierkant zonder hoeken zeg maar.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

Ik haal een doos bij de supermarkt (Aldi heeft erg veel dozen altijd, errug handig!), dan knip/snij ik een stuk uit dat groot genoeg is naar m'n zin, bekleed het met inpakpapier en dan met plasticfolie als het als onderbord is (zeg maar als dienblad).
Anders snij je een stuk uit ter grootte van je taart en bekleed hem gewoon met plasticfolie, zodat het niet vies wordt. Dan kan je je taart ook makkelijk verplaatsen zonder dat -ie uit elkaar valt. Wel oppassen met karteltjes messen ;)

Mijn website: Presentaart