26

Re: niet eetbaar maar wel cupcakes en taart. :)

wendy schreef:

Ik dacht aan 1,25 per stuk en 5 voor 5 euro? Is dat redelijk?

Nou... mag ik dan de eerste zijn? Ik wil graag van je onderste plaatje de vijf linkse bestellen... (want ze zijn natuurlijk binnen 3 kwartier uitverkocht...)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

27

Hihi, Dat zal wel meevallen. ;)
Deze heb ik nog, dus ik heb ze voor je appart gelegd. Mail me maar even voor je adres als je wilt dat ik ze opstuur, of wil je dat ik ze wegleg tot je hier komt?
Ik hoor het wel. :D

28 Laatst bewerkt door manika (09-07-2007 19:41)

Verkoop je het ook als set dus dan wel met armband ?

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

29

Hai Manika,
Nee, ik heb geen vooraadje armbanden liggen ofzo. ;)

30

ze zijn weer veel te goedkoop h

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

31

oh..wendy...ik ga je mailen.

ik wil ze ook

32

Mag ik vragen hoe groot jou bedeltjes zijn?

33

Hoi Wen,
Maak je er een paar voor mij als we langskomen?????
Een stuk of 3.
We mailen!!

Pluk de dag!

34

Hi Wendy,

Eindelijk weer de mogelijkheid , computer was stuk, om weer te "computeren", zie ik als eerste jouw sieraadjes!

Hartstikke leuk! en by the way, jouw hangertjes zijn mooier dan die van de site.:Y

Mag ik er ook aantal bij je bestellen?

Groetjes, Erica

35

o,oooo...Wendy je hebt straks geen tijd meer voor je taarten...:O

Ik zou er heel graag ook een stuk of drie hebben voor aan mijn mobiel.

Misschien kan ik het met Antoinette regelen dat die ze voor me meeneemt ?? (als jij ze maken wil natuurlijk ;)

Groetjes Nicole.
(je zou er een soort stempeltje in moeten kunnen zetten zodat het een duidelijk original is :Y)

36

o Wendy, wat een gepriegel, daar ben jij zo goed in.
Knap hoor.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

37

miekpiekje schreef:

Mag ik vragen hoe groot jou bedeltjes zijn?

Ze varieren een beetje tussen 1 cm 1.5 cm en 2 cm. Niet zo heel groot dus, de kleintjes zijn juist erg leuk aan een armband vind ik.

Enne, wie wil, moet maar even mailen, want hier raak ik er vrees ik geen wijs meer uit. ;)

38

Nicole
dat is goed zodra ik naar Wendy ga neem ik ze wel voor je mee, mail Wendy wel even wat je wil enz. dan weet ze hoe of wat.
groetjes

Pluk de dag!

39

wendy schreef:

Ze varieren een beetje tussen 1 cm 1.5 cm en 2 cm. Niet zo heel groot dus, de kleintjes zijn juist erg leuk aan een armband vind ik.

Dank je wel Wendy,

Ik heb n

40

Wat zijn ze leuk!!!!!!!!

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

41

miekpiekje schreef:
wendy schreef:

Dank je wel Wendy,

Ik heb n

42

ik wel ook
hoe kan ik ze bestellen bij je???

Met de kennis van nu, had ik het toen anders gedaan :)

43 Laatst bewerkt door wendy (10-07-2007 18:23)

miekpiekje schreef:
miekpiekje schreef:
wendy schreef:

Dank je wel Wendy,

Ik heb n

44 Laatst bewerkt door wendy (10-07-2007 18:24)

nimfje schreef:

ik wel ook
hoe kan ik ze bestellen bij je???

Mail me maar even Nicole, hier raak ik de weg kwijt. ;)

Dames die al besteld hebben, ik moet nog even uitzoeken hoe ik ze het beste kan versturen. En wat dat dan kost natuurlijk.
Ik mail zodra ik weet wat de verzendkosten zijn. Ben er dus mee bezig.
  ;)

45

wendy schreef:

Dames die al besteld hebben, ik moet nog even uitzoeken hoe ik ze het beste kan versturen. En wat dat dan kost natuurlijk.
Ik mail zodra ik weet wat de verzendkosten zijn. Ben er dus mee bezig.
  ;)

Wendy; mag ik je aanraden "bubbeltjes"-enveloppen te nemen? Die dingen kosten een paar dubbeltjes, zijn er in hele kleine formaatjes en beschermen de bedeltjes onderweg van jouw naar ons huis...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

46

Ik ga je mailen!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

47 Laatst bewerkt door wendy (10-07-2007 22:12)

Ja Koenie, daar zat ik ook aan te denken maar vind dat toch wat eng. Had Lara pas een buisje poederglitters gestuurd in bubbeltjes, maar het dopje was mooi verbrijzeld. Overal poeder :S
Nou is zo'n buisje hol, dus dat scheelt vast wel wat. Ik ga morgen wel even langs de postagentschap, even kijken wat ze hebben. :D
Het complete armbandje op de andere foto is inmiddels bij lara aangekomen, die zat ook in bubbels maar daar had ik ook nog een doosjeom gedaan van een kaartspel, toen weer in bubbels en dat ging goed. Heb helaas niet 20 kaartspellen liggen ofzo. :lol:

48

Hm, ja... da's ook weer wat. "Aangekloven" bedel-taartjes zitten we ook niet op te wachten he? ;)

Misschien is zo'n kartonnen hoesje, die sommige bedrijven gebruiken om cd's in te versturen wat? Of zo'n kokertje die je weleens ziet met potloodjes er in?

Nou ja, 't postagentschap zal je wel raad geven, als ze je maar niet een verpakking willen verkopen die net zo duur is als de inhoud die erin moet... want dan freubel ik wel een verpakking voor je in elkaar hoor, van "piepschuimwattenbubbeltjesenveloppenkartonnencdhoesjespotlodenkokertjes" spul...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

49

Nou, ik heb niet zulke beste ervaringen met de adviezen van het postkantoor alhier. Ik ging op zoek naar enveloppen om geprinte ouwels (A4) te versturen. Ook daarvan is het de bedoeling dat het heel aankomt...
Zegt die man 'nou mevrouwtje, deze enveloppe kost wel 70 cent hoor', ik dacht zie ik eruit alsof ik 70 cent niet kan missen???
Volgens hem kon ik het beste een gewone neveloppe nemen. Zonder poespas want het was toch papier wat ik wilde versturen??

Dus wat heb ik gekocht? Precies, een A4 enveloppe met bubbeltjesplastic erin...

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

50

wendy schreef:

Ja Koenie, daar zat ik ook aan te denken maar vind dat toch wat eng. Had Lara pas een buisje poederglitters gestuurd in bubbeltjes, maar het dopje was mooi verbrijzeld. Overal poeder :S
Nou is zo'n buisje hol, dus dat scheelt vast wel wat. Ik ga morgen wel even langs de postagentschap, even kijken wat ze hebben. :D
Het complete armbandje op de andere foto is inmiddels bij lara aangekomen, die zat ook in bubbels maar daar had ik ook nog een doosjeom gedaan van een kaartspel, toen weer in bubbels en dat ging goed. Heb helaas niet 20 kaartspellen liggen ofzo. :lol:

Jaaaa ik heb het armbandje nu al 2 dagen om ;) :-D Echt super, je wordt er elke keer vrolijk van als je er naar kijkt (en dat kan ik deze week wel gebruiken...)
Ik kan iedereen er eentje aanraden hoor, ze zijn echt onwijs leuk, niet te groot ook dat ze hinderlijk zijn enne, ik zou er gelijk 10 nemen hoor voor het hele armbandje vol! :-D

En dat van dat poederbuisje was echt balen ja, leek meer alsof een of andere postmedewerker er op was gaan staan of tussen de lasagna-pers gehouden had :S :rolleyes:

En Wen, hartstikke bedankt h

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

Berichten [ 26 tot 50 van 64 ]

Pagina's Vorige 1 2 3 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » niet eetbaar maar wel cupcakes en taart. :)