1

Onderwerp: Gebaksserveerblad xenos

Ik heb het al eens eerder verteld in een topic maar vind dat ik het nog maar eens in een apart topic moet plaatsen want het lijkt mij een ideaal hulpstuk.

Ik heb bij de xenos een gebaksserveerblad gekocht dat lijkt op een heel groot plamuurmes (weet even geen goede vergelijking) het is van roestvrijstaal en onbreekbaar en tevens geurloos.
Het is een groot  blad met een kunststof handvat.
Ik wil dit dus gebruiken voor het overhevelen van taarten op plateau's en voor het terugschuiven van een laag op kapsel...leg het weer lekker uit maar hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
Het was sterk afgeprijsd voor 1,50 euro en bij de kassa bleek het zelfs maar 0,75 cent te kosten.
Het is een vrij groot blad en geeft net die extra houvast om ervoor te zorgen dat je kapsellaag niet breekt als je deze op je ingesmeerde kapsel legt of om je taart ergens op te schuiven.
Het is misschien een tip?

2

Re: Gebaksserveerblad xenos

heb je misschien een foto?

ik ben idd op zoek naar zoiets

cateren is ook gebakjes maken :)

3

Hoi miekpiekje....
ik heb hem ook gekocht van de week en had hetzelfde idee....om over te hevelen  dus..
nou ja en voor Eur 0.75 kan je je geen bult vallen toch....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

4

Ikkie schreef:

heb je misschien een foto?

ik ben idd op zoek naar zoiets

Ik zal vanmiddag een foto maken en deze plaatsen.
Nu lukt het me niet want moet zo naar school ivm schoolreisje van de jongste (ik moet rijden haha)

5

H

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

6

Was vandaag bij xenos en zag het liggen en gelijk maar 2 meegenomen altijd handig.

7

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QGOXEJCS.jpg
Op deze foto zie je hoe het blad eruit ziet.

8

ja das superhandig zo'n ding, ik heb het Wendy zien gebruiken..
Jammer dat we die winkel hier (Belgi

9

he bedankt voor de tip

cateren is ook gebakjes maken :)

10

dankje voor de foto! Ik heb vanmiddag gekeken maar ik begreep niet echt wat je bedoelde dus dan is het lastig zoeken. Ik kan me ook niet herinneren deze gezien te hebben, maar ga vrijdag nog maar eens kijken.

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

11

Haha, bij mij hetzelfde verhaal als bij Petra. Ik maar zoeken, niks gevonden wat (volgens mij toen in ieder geval) aan de beschrijving voldeed... maar nu ik het zie... ooit heb ik het volgens mij wel zien liggen. Ik ga weer op zoek!

Mijn online fotoalbum: http://lonnes.mijnalbums.nl 
Mijn facebook pagina: http://www.facebook.com/BakLonnes

12

volgens mij is dit een taarthevel, en officieel niet bedoeld om te serveren, maar juist om een taart mee op te tillen en over te hevelen uit een doos naar een schaal bijvoorbeeld.
Ook handig om , wanneer je een kapsel in lagen snijd, de lagen zonder brokken over te tillen.

Erika

13

Ik heb hem dus nog steeds niet kunnen vinden, waar moet die liggen dan?

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

14

Ja precies, waar ligt ie?? Ik heb hem ook nog niet kunnen vinden. had dus ook heel leuk het verkeerde gekocht :D Vond het al niet zo'n heel handig ding :S Maar ja, als je dan ook eigenlijk een gekke grote pannekoekenspatel koopt.... Foutje, bedankt!
Ga volgende week nog maar eens op zoek naar zo'n

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

15

Ik heb hem zien liggen bij de bakspullen in een doos zit die verpakt.

16

Ziet er handig uit. Zal binnenkort even gaan kijken.

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

17

Volgens mij zijn ze nu in de uitverkoop; dat wil zeggen dat ze ze kwijt willen dus als ze in jouw filiaal op zijn heb je pech maar wanneer ze ze nog hebben, krijg je korting.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

18

Dat wordt vd week ook nog eens naar de Xenos racen:D:D:D

19

Hier lagen ze tussen de bakvormen.

20

Een tijdje geleden heb ik er ook

21

Hoi,
Ik heb hem vandaag nog gekocht bij de xenos op zuidplein. Ligt aan de zijde waar alle kooksullen liggen, de messen, kaasschaaf etc... Volgens mij op de onderste plank aan de rechterkant. Voor als je in de buurt bij zuidplein in rotterdam woont.

Groetjes Jojanneke

22

Jojanneke schreef:

Hoi,
Ik heb hem vandaag nog gekocht bij de xenos op zuidplein. Ligt aan de zijde waar alle kooksullen liggen, de messen, kaasschaaf etc... Volgens mij op de onderste plank aan de rechterkant. Voor als je in de buurt bij zuidplein in rotterdam woont.

Ja idd! Het is een beetje een rommeltje daar, maar als je goed zoekt, dan is het te vinden....

23

he, dit vind ik nou een super tip! Ga meteen eens kijken bij de xenos zodra ik dinsdag kan! ik zit nog wel eens te stuntelen met overhevelen..

gr ciska

24

Miekpiekje, hartelijk bedankt voor de tip! Reuze handig, zeker met wat grotere taarten.

Heb overigens bij Xenos ook meteen een RVS poederstrooier in bekervorm meegenomen; als je in het handvat van de beker knijpt, dan komt er onderaan de beker poedersuiker (of bijv. bloem of maizena) uit. Was voor de helft; nu €2,50.
Ook heel praktisch!

En omdat de Blokker aan de overkant zat, heb ik me meteen ook maar op de bolvorm getrakteerd. Ook al zo'n handige tip van hier!

25

Ik heb ondertussen ook de "overhevelplateau"van Xenos gekocht bij het Zuidplein.  Heb moeten zoeken..zoeken...was echt onvindbaar, maar daar opeens uit het niets zag ik ineens een klein stapeltje zwarte platte dozen, en jahoor...dat waren dus de beroemde serveerplateaus.  Ik hebe r meteen 2 van genomen