Onderwerp: marsepein bedrukken

Ik moet misschien muffins maken voor een bruiloft maar ze willen er hun logo op. Omdat het om grote hoeveelheden gaat had ik gedacht om het misschien te laten drukken op marsepein plaatjes ofzo en die dan gewoon om de muffins 'plakken'Heeft iemand hier ervaring mee en waar kan ik zoiets bestellen?
of heeft iemand een beter idee? Ik wil het wel erg graag strak en allemaal hetzelfde hebben.

Hoii, Els
taart van mij: http://www.prinsesopdetaart.nl

2

Re: marsepein bedrukken

Hoi Els,

Als het een ingewikkeld logo is kun je het natuurlijk op icing laten drukken en dan op de cupcakes doen...heb ik ook wel eens laten doen.  Kijk maar ns op mijn site, ik heb wel een adresje voor je waar je dat kan laten doen. Mail me maar als je dat wilt weten.

groetjes Elma en Dani

3

Of op ouwel laten drukken? Ria (www.ricake.nl) doet dat ook, toef gekleurde botercr

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Je kan ouwel ook met wat piping jelly direct op je fondant plakken, heb ik laatst gedaan (in de show off onder "vanalles"). Of het zo op marsepein ook kan weet ik niet, maar lijkt me wel.
Als je het zo plakt wordt het mooi strak en plat, maar je kan er ook botercreme onder doen, dan krijg je een toef, is ook leuk. 'T is maar net wat je wilt.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep