1

Onderwerp: Heating Core

Hai,

Ik moet helaas een nieuwe ronde taartvorm kopen (de laatste bleef plakken aan de taart, waarna deze met bruut geweld losgehaald moest worden, kortom, bodem helemaal krom :( ). Nu zag ik er een op de site van 25 cm (heb er nog een liggen hier van 28 cm maar die heeft zo'n gerribelde onderkant, prima voor appeltaart, maar niet voor een mooi afgewerkte cake). Nou stat er bij deze pan dat je een heating core nodig zou hebben. Echter, bij de beschrijving van de heating core staat dat dit geldt voor cakes met een diameter van 30 cm of meer... Wat nu te geloven?

Niels.

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

2

Re: Heating Core

Ik heb een vierkant bakblik van Wilton, 25x25 en bij de beschrijving staat ook dat ik een heating core nodig heb, ik heb hem gemaakt zonder en hij was helemaal goed. Als je twijfelt, hang er 'n sate pen in.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

3

Re: Heating Core

Taarten van 28cm doe ik ook zonder iets extra erin. Bij grotere zet ik er een bloemennagel ondersteboven in.

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

4

Re: Heating Core

Krijg je zo'n bloemnagel er dan weer makkelijk uit?

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!