Re: Bloemen voor mij!
Wauw, wauw, wauw!!!
Helemaal super!! 
Enne... gefeliciteerd he?!! 
http://www.mijnalbum.nl/Album=OOV7FDOK
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bloemen voor mij!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauw, wauw, wauw!!!
Helemaal super!! 
Enne... gefeliciteerd he?!! 
Wat een prachtige taart leuke bloemen!! Enne nog gefeliciteerd!!!!!!!!
Gefeliciteerd!!! En een prachtige taart heb je gemaakt zeg!! En ik ben trouwens heel benieuwd naar je SatinIce fondant, waar heb je dat vandaan, heb er al eerder over gelezen? :-)
Hoop dat je een supergezellige dag gehad hebt!!
Hoi Nathalie, VAN HARTE met je verjaardag 37 lentes jong 
Ik vind hem echt schitterend, wat een geweldig kado voor jezelf! Mooie kleuren, geweldige bloemen, lieve vlinders, zo netjes afgewerkt. Ik denk dat de visite OOOOOOH en AAAAAAH's heeft laten horen!
Groetjes, Jozien.
Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, lekker jong nog hihihi.
Je taart sluit aan op de dag, mooi, fleurig, feestelijk.
Prachtig.
Toch een taart voor jezelf, leuk hoor, meestal wel voor anderen maar niet voor jezelf, volgende week wordt ik ook 37, Van Harte met je verjaardag, Jolanda
Dames, dank jullie wel voor jullie felicitaties!
En natuurlijk voor jullie complimenten! Het was een geslaagde dag en de reacties waren ook erg leuk! Zal even wat vragen beantwoorden:
En ik ben trouwens heel benieuwd naar je SatinIce fondant, waar heb je dat vandaan, heb er al eerder over gelezen? :-)
Ik heb hem van bij Het Suikeratelier. Zij waren de eerste die hem in Nederland hadden. Ik weet niet of je hem ergens anders ook kan krijgen. Zij hadden hem mee gebracht uit Engeland toen zij naar een demonstratie waren geweest bij een fabrikant. Hij voelt fijn aan, is minder zoet, hij kwam heel goed uit de koelkast vandaag, in tegenstelling tot sommige bloemen op de taart. Ben er heel tevreden over.
Ik kan niet wachten om een afspraak te maken om bij elkaar te komen in Limburg. Ik wil nog zoveeeeeelll leren.
groetjes
Mireille uit Heerlen
zodra ik mijn dienstlijst heb van september en oktober zullen we nog eens een poging doen om iets te plannen.
Heb je nog leuke kadootjes gehad?
Ja, Hoe wordt ik een goddelijke huisvrouw (kookboek van Nigella Lawson) en een DVD van Nigella Bijt, een boekenbon, geld (voor taartspullen

. Heb jij van die mallen gebruikt??
geen malletjes maar wel uitstekers. In de webshop heb je een keuze aan overvloed 
ben beginnen tellen ...a zeg het zijn dr veeeel meer (wat een werk joh, en dat voor jou leeftijd ,grrr haha)
Ik heb ze echt niet geteld. Ben wel een hele avond zoet geweest met het maken ervan. 
Van harte gefeliciteerd! Erg leuke taart hoor, al die verschillende bloemetjes, ik vind het heel vrolijk!
Nog gefeliciteerd!
En wat een mooi vrolijke taart, helemaal super!
Mooie taart !
Van harte en nog vele jaren en dus ook nog vele jaren van taartplezier! 
mooie taart, word er gewoon helemaal vrolijk van.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bloemen voor mij!