1

Onderwerp: bbr

Hoe lang kan ik dit bewaren?
Heb het kant en klaar in de koelkast staan!
Blijft het dan ook nog lang goed of niet ??????
Hoe lang kan je dit dan zo kant en klaar laten staan.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

2

Re: bbr

Je bedoelt botercreme extra toch? Met banketbakkersroom? Die kun je een week in de koelkast bewaren. Mocht je er melk in doen, moet je dus ook even op die houdbaarheidsdatum letten.
Ik bewaar het kant en klaar in de koelkast! Maar ik maak het eigenlijk altijd 1 dag van te voren, omdat ik altijd te veel heb :S. De rest doe ik dan in de vriezer (met datum erop, zodat ik weet dat ik de oudste pak) en pak die dan weer voor een klein taartje). In de vriezer is het geloof ik 3 maanden houdbaar!
Je kunt anders ook altijd kijken bij www.felicitaartjes.nl Daar staat ook bij hoe lang je dingen kunt bewaren

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

3

Re: bbr

Carina schreef:

Je bedoelt botercreme extra toch? Met banketbakkersroom? Die kun je een week in de koelkast bewaren. Mocht je er melk in doen, moet je dus ook even op die houdbaarheidsdatum letten.
Ik bewaar het kant en klaar in de koelkast! Maar ik maak het eigenlijk altijd 1 dag van te voren, omdat ik altijd te veel heb :S. De rest doe ik dan in de vriezer (met datum erop, zodat ik weet dat ik de oudste pak) en pak die dan weer voor een klein taartje). In de vriezer is het geloof ik 3 maanden houdbaar!
Je kunt anders ook altijd kijken bij www.felicitaartjes.nl Daar staat ook bij hoe lang je dingen kunt bewaren

Ik bedoel gewone banketbakkersroom. Heb het zondag gemaakt en gebruikt. Wat er over was heb ik daarna in de koelkast gezet. Dus gewone banketbakkersroom. Mag voor a.s zaterdag petit fours maken. lan ik deze dan nog wel gebruiken??
Volgens jouw aanwijzingen dus een week.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

4

Re: bbr

Als ze die dag gegeten worden, kan het volgens mij wel. Anders proef je van te voren even en zorg dat je spullen in huis hebt om nieuwe te maken.
Succes Carina

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl