Onderwerp: Zwart wit cupcakes..
Voor mijn zus die 18 is geworden.
Vergeet niet een kijkje te nemen bij de taarten parade voor de bijpassende polkadot zwart wit taart!!
en in de standaard
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Zwart wit cupcakes..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor mijn zus die 18 is geworden.
Vergeet niet een kijkje te nemen bij de taarten parade voor de bijpassende polkadot zwart wit taart!!
en in de standaard
Heel erg mooi! Het staat zo chique! Ik ga gauw bij je taart kijken!
Ze zijn super geworden en strak net als je taart, passen perfect bij elkaar.
Heel stijlvol en een prachtig geheel met die taart!!!
Ze passen super bij je taart, heel erg mooi ook deze !
heel leuk gecombineerd met je taart.
Wauw... cool!!!
En samen met die prachtige taart... en je mooie presentatie is het een super geheel!!!
zier er heel mooi uit!!!
Mooi geheel!
Jouw taart vond ik al super, maar die cupcakes zijn gewoon geweldig
Heeeel erg mooi.
heel mooi! Prachtige taart ook trouwens!
Chique gezicht zo!!
Ik vind die gestreepte zo leuk, waar zijn die mee/van gemaakt. Stom, de andere zijn natuurlijk ook heel leuk, maar daarvan snap ik wel hoe dat moet (oh dat klinkt ook weer niet zo handig).
Hai hai... Voor de gestreepte cakejes heb ik eerst een rondje uit wit fondant gestoken. Daarna heb ik zwarte en witte rolletjes gemaakt van fondant en marsepein. Die heb ik op het rondje gelegd en daarna met de uitsteker waar ik eerst het witte rondje mee had uitgestoken nog een keer precies op het rondje uitgestoken. Zo werden de streepjes afgehakt en werden ze precies mooi rond.
Ik hoop dat je het begrijpt, ik vrees dat ik het niet beter uit kan leggen. De doorsnede was geloof ik 6 cm. Succes!!
Wat een hippe cakies zeg, echt suuuuper!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Zwart wit cupcakes..