1

Onderwerp: barbietaart met ganache??

Hallo,

ik heb een opdracht gekregen voor een barbietaart, maar de jarige in kwestie (5 jaar) is h

2

Re: barbietaart met ganache??

Mischien iets met ouwel? Of een paar niet eetbare delen? Ik zou het niet weten hoor. Veel geluk in iedergeval!

3

Re: barbietaart met ganache??

Witte ganache maken en dan toch wat aankleding met marsepein / fondant, kan ze d'r vast wel afpulken dan toch? Idee?
Lastig hoor, zo'n kieskeurig wijfie!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

Re: barbietaart met ganache??

Ik weet niet of dit een idee is: Het biscuit afwerken met chocolade ganache (Wit of bruin) en aankleden, met verschillende soorten chocolade dingen (bijvoorbeeld smarties, stukjes van een chocolade reep, hagelslag etc etc). Maar ik neem dan wel aan dat mevrouw in kwestie dol is op chocolade.

Nou succes en laat het ons even weten wat het geworden is.

groeten Nathalie

Groeten Nathalie

5

Re: barbietaart met ganache??

Phoe valt niet mee, maar het lijkt medat je met icing de chocolade rok ook best leuk kan versieren, maar.....wat doe je met het lijfje!?

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

6

Re: barbietaart met ganache??

en als je fondant nu eens mengt met cacao?

is ook chocolade ;)

cateren is ook gebakjes maken :)

7

Re: barbietaart met ganache??

Ikkie schreef:

en als je fondant nu eens mengt met cacao?

is ook chocolade ;)

wat dan lekkerder is en nog beter opstijft, is fondant (vloeiebare) met gewoon gesmolten chocolade door, dit is wat er op veel chocoladekoeken bij de bakker wordt gebruikt, althans in Belgi

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!