Onderwerp: ff vlug voor de picknick
manlief gaat morgen met onze zoon picknicken op school iedereen moest iets mee brengen
zegt ie vanmorgen doe toch ook maar cakejes bij die toetjes....ggrrr.. Dit is het geworden niet tevreden maar ach!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » ff vlug voor de picknick
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
manlief gaat morgen met onze zoon picknicken op school iedereen moest iets mee brengen
zegt ie vanmorgen doe toch ook maar cakejes bij die toetjes....ggrrr.. Dit is het geworden niet tevreden maar ach!!!
Wat jammer dat ze zijn ingepakt!!! Nu kan ik niet zien wat er allemaal op de picknickplaid ligt :-(
Stokbrood, een bordje met gebak, lieverheersbeestje,... Heb ik het goed of niet?
Heel leuk gedaan!
Het is inderdaad een beetje moeilijk te zien.
Maar ze zijn volgens mij heel schattig!
Wat ik kan zien vind ik wel heel erg leuk hoor!
... en een kaasje... en volgens mij is je "lieveheersbeestje" en fles wijn, Nathalie
Alhoewel... ik zie al gauw "drank" hoor...
Ze zien er in het plastic al leuk uit, ben benieuwd hoe het er zonder "jasje" uitziet!
Wel leuk van je dat je er toch nog zoveel werk van hebt gemaakt!
niet zo duidelijk te zien maar wat ik wel kan zien ziet er leuk uit.
Ff vlug en dan zoveel details.... leuk zeg!
Nou dat noem ik ook niet ff vlug hoor!! Tenzij je alles al klaar had liggen en er alleen nog maar op hoefde te doen
Erg leuk zo ingepakt... Maar zonder kunnen we ze wel beter bewonderen hoor
ziet er toch wel heel gezellig uit! super idee trouwens voor op een cupcakeje!
Moeilijk te zien zeg maar wel een onwijs leuk idee zo!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » ff vlug voor de picknick