Re: Lieveheerstbeestje voor Sterre
Wauw, moii zeg
www.annascakes.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Lieveheerstbeestje voor Sterre
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauw, moii zeg
Aaaaah hij is echt zoooo poepig !!!!!!!
hoi Annette, mooi zo met die bloem vorm, moet ik ook maar op mijn verlanglijstje zetten. Ik ben toch volgende maand jarig
het is weer een top taart geworden!
Geweldig!!! Die slakjes, bijtjes, bloemmetjes,..... kortom ALLES is GEWELDIG MOOI gemaakt!!
Ge-wel-dig!!! :Y
Heel mooi op deze vorm!
En dan die bijtjes en bloempjes!! (zucht....)
Wat prachtig mooi!!
Wat een schatje! Superlief en zooooo mooi!
Superleuk en superlief Annet!! Wat een mooie taart is het weer geworden!!
Ben er helemaal stil van................. echt geweldig al die kleine details............
Helemaal mooi !!!
gr angelique
Te leuk voor worden. Echt geweldig
Op het risico van mezelf elke keer opnieuw te herhalen: PRACHTIG Annette! ALWEER ONGELOOFLIJK PRACHTIG!!!!
Evelyn
Prachtig! Super gedaan!
Ja hallo.... kom ik weer achteraan! Wat kan ik nou nog zeggen?
Ik weet het, ik weet het:
al het bovenstaand... maal twee! Ha!
Wat een schatje !!!!!!!
Lief, Lief, erg mooi, jolanda
Geweldig!!! Wat een pracht taart . Alles is even mooi: de ondertaart (groot!), het lieveheersbeest, de kleintjes, de bijtjes en de bloemetjes en het slakje ook .
Nou de moeder van Sterre belde net.. de hele taart is op hoor Ik denk dat er wel zo'n 46 stukken uit gingen dus ze hebben goed hun best gedaan. Ze vonden hem allemaal heerlijk gelukkig, en mooi.
Die grote lap is inderdaad met 2 handen wel wat lastig, vandaar dat ik m'n schoonzusje (nee niet Wietske, ik heb er nog een paar ) maar even had gebeld voor nog 2 handen Dus zo was dat een makkie En met zo'n grote vorm heb je juist weinig plooien en je heb nog die inhammen bij die bloemvorm dus om hem strak te krijgen is dan juist niet moeilijk. Het was een leuke taart om te maken, ik hoefde vantevoren alleen maar de bloemetjes uit te steken, de bijtjes en lieveheersbeestjes te maken, en de rest ter plekke er op. Dus veel minder werk dan een puzzelplaat oid.
En Wendy, ik heb inderdaad een grote oven. Ik heb zo'n Bosch Solitaire 90cm breed. Hij is trouwens in de verkoop hoor want met een paar weken krijg ik m'n nieuwe keuken ( joepie ) met ook weer een 90cm oven... alles best, als die er maar in kwam
Tja beetje laat met reageren..alles is al gezegd maar ook ik vindt hem super mooi en vooral erg schattig ! En wat lekker strak weer! (knap hoor met zo'n joekel). ook kanp dat ze hem op hebben gekregen...
leuk zeg! die letter vind ik ook erg mooi gespoten! Waren jullie van een workshop daarvoor? Zit je ver van den Haag?
Sweeeeeeeeeeeeet Heel errug leuk geworden
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Lieveheerstbeestje voor Sterre