1

Onderwerp: ideeën: cupcakes weg van het werk

mijn moeder gaat bij haar werk weg (contract loopt af) en wil cupcakes trakteren voor de mensen die haar gewardeerd hebben (ong 30 stuks). Nou wil ik ze wel leuk aankleden maar ik weet niet met wat? Iemand idee

2

Re: ideeën: cupcakes weg van het werk

Misschien iets in thema van der werk?

3

Re: ideeën: cupcakes weg van het werk

ja zat ik ook aan te denken..of cupcake boeketje..maar dan moet ik er wel veel maken want er passen er geen 30 op een boeket :)

Mijn moeder werkte als telefoniste/administratie bij een school..tja..moeilijk

4

Re: ideeën: cupcakes weg van het werk

creajoa schreef:

ja zat ik ook aan te denken..of cupcake boeketje..maar dan moet ik er wel veel maken want er passen er geen 30 op een boeket :)

Mijn moeder werkte als telefoniste/administratie bij een school..tja..moeilijk

:Y Idd cupcakeboeketje is erg gaaf alleen tipsie veel misschien om er 30 op te proppen hahahaha.
Eens even denk, wat dacht je van een telefoon en dan met mini snoertje (geboetseerd dan uit bv marsepein of fondant) een potlood of een mini boekje :) of de letters abc ( is het een basischool? ;) )
Of je kunt natuurlijk gaan voor allemaal bloempjes of roosjes, of zoiets als bedankt op de cupcakes schrijven

5

Re: ideeën: cupcakes weg van het werk

Je kunt op elke cupcake een letter zetten (zag ik een keer op de show off), zodat ze dan samen bedankt vormen en dan nog een paar leuke bloemen op elke cupcake.
Ik zeg ook maar wat hoor! Veel succes er mee!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

6

Re: ideeën: cupcakes weg van het werk

Je kan wel het idee van een cupcake boeketje gebruiken alleen dan op een andere manier. In het boek van Peggy Porschen staat een kegelvormige bruidstaart met roze rozen, dit idee kan je ook met mini cupcakes doen.

Je koopt een kegel van oase of piepschuim en je bekleed die met sisal en dan steek je daar je mini cupcakes in.

Als er de gelegenheid is ga ik het zelf ook nog eens proberen.

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.