1

Onderwerp: lijmpistool?

ik heb ergens gelezen dat er een lijmpistool gebruikt werd voor het versieren,nu heb ik er wel eentje liggen waar lijmpatronen in moeten die dan verwarmt moet worden maar hoe gebruiken jullie dit dan met de marsepein of heb ik dan een ander soort lijmpistool nodig?alvast bedankt!
groetjes danielle

2

Re: lijmpistool?

ik denk dat jij een KLEIpistool bedoelt ????? lijmpistool heb ik nog niet eerder van gehoord

3

Re: lijmpistool?

Ja, ik denk ook dat je 2 dingen door elkaar haalt: er is wel eens gesproken over het gebruiken van lijmpistoolvullingen als deuvels voor een stapeltaart en er wordt regelmatig over een kleipistool gepost...

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Re: lijmpistool?

dat zou ook kunnen ja1lijkt me wel logischer,heeft iemand er ervaring mee?is het de moeite waard om er eentje aan te schaffen?

5

Re: lijmpistool?

Ik heb toevallig gisteren een lijmpistool gekocht en ik vind het helemaal leuk! Je kan d'r echt vanalles mee. Bij de mijne (bij pipoos vandaan) zit een doosje met een heleboel verschillende vormpjes en de marsepein gaat er prima doorheen!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

6

Re: lijmpistool?

MAAR ALS JE HET VAKER WILT GEBRUIKEN DAN ZOU IK TOCH VOOR DE SUGAR SHAPER GAAN, DIE GAAT NOG VEEL FIJNER.
(sorry, capslock stond aan.) ;)

7 Laatst bewerkt door nnicole1234 (24-06-2007 06:27)

Re: lijmpistool?

Haha :D

8

Re: lijmpistool?

hoi wendy,
waar kan ik die sugar shaper halen?
groetjes danielle

9

Re: lijmpistool?

Ik heb een kleipistool voor me fimo hobby, maar dat ding is gewoon gruwel voor je handen! Ik ga me vader vragen deze vakantie een soort hefboom te maken, want nu ligt ie maar te verstofen.