1

Onderwerp: glazuur dr.oetker kleuren

Hallo allemaal,

Ik wil a.s. zaterdag 24 cupcakes versieren a la peggy porschen (bollywood kitchgebakje) Alleen ik durf het niet aan om zelf fondantglazuur te maken. Ik heb nu kant en klare glazuur van dr. oetker gekocht (wit) kan ik dat nu zelf met wilton kleurpasta kleuren? die roze heb ik ook maar die vind ik te licht kan die ook met roze kleurenpasta versterken?
Ook wil ik weten of ik de cakejes met glazuur en al kan invriezen en dan zaterdag er uit halen?

Ik hoor het graag van jullie en als jullie nog andere tips over glazuur hebben dan hoor ik het graag!!
alvast bedankt!!!!

groetjes wendy(niet die van die hele mooie taarten maar dat was duidelijk denk ik)

2

Re: glazuur dr.oetker kleuren

Ik denk wel dat je de glazuur gewoon kunt kleuren hoor, doe ik ook met de icing en dat is praktisch hetzelfde (behalve het eiwitpoeder dan). En de cakejes invriezen kan ookk prima.
Verder ken ik deze glazuur nog niet dus ik kan je helaas verder geen tips geven!!

Enne Wendy (Yinlisa) van harte welkom op dit forum!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

3

Re: glazuur dr.oetker kleuren

Dat glazuur is geloof ik gewoon poedersuiker en water, altans dat denk ik, dus kun je dat ook net zo goed maken en dan kleur erbij gooien :) werkt bij mij tot nu toe prima. Vooral toen ik kleur erin deedt zag je niks van het hard worden

4

Re: glazuur dr.oetker kleuren

Dames ontzettend bedankt. Ik heb de cupcakes gemaakt en ze zien er mooi uit ga ze binnekort wel even laten zien hier. Dit weekend ga ik weet twee taarten maken en volgend weekend weer (opdrachten) ben super enthousiast vind deze forum ook helemaal fantastisch!!