Re: Kom op bezoek bij.....
Inderdaad super uitvoering! ECHT SUPER, alle barbapappas op een rijtje, en een met een strik, GEWELDIG!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kom op bezoek bij.....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Inderdaad super uitvoering! ECHT SUPER, alle barbapappas op een rijtje, en een met een strik, GEWELDIG!
Wauw, deze is echt SUPER! Ik heb een hele tijd geen gelegenheid gehad om op het forum te kijken, maar dit is er echt
Oef, ga je een weekendje weg en dan zie je deze taart.
Ik vind hem echt helemaal super geworden zeg. Ik vind barbapappa heel erg leuk dus ik vond het vreselijk jammer dat mijn vriendin van de laatste bumba taart er op het laatste moment toch niet voor koos.
Ik had het graag willen proberen, maar vind jou versie wel erg gaaf, weet niet of ik hierop was gekomen hoor.
Super knap!
wat een mooie taart !!!!!!!
hmm wat er mist het spiegeltje van barbabelle misschien???
groetjes mireille
Ha mireille!
Nou, het antwoord was al gegeven hoor :-) Het waren de armen van barbabob, best essentieel :-)
Leuk nog zo'n reactie!
Nelleke
De strik op het rode kado mist nog ????
Wat heb ik gewonnen ? Een taartje ??
Hij is super!
oh, beetje dom, eerst reageren .. ach ja, misschien een idee hihih
O wat enig!!
Wat een lieverdjes!
Dát is een echt leuk taartje!
Lampiaozinho
werkelijk waar prachtig. En ik heb een tijdje zitten kijken maar ik kan niet vinden waar iets mist hoor.
Oh,oh,oh wat een prachtige taart!! Ben al 10 minuten samen met Willemijn en Sebastiaan aan het kijken en hadden de handen niet gemist hoor!!
De kids hadden wel nog iets anders opgemerkt: Barba.....(de oranje?) heeft normaal een bril? Ze is toch de "lees" barba? Haha,misschien had ze haar boek net uit?
Hulde,hulde,ik ben er weg van en blijf neurieen!!
Groetjes,
Nicole uit Haarlem.
P.s. Hou me aanbevolen voor de stap voor stap foto's....lijkt me geweldig om te zien!! Nieuwe "How To"?
WAUW mooi hoor, geweldig gewoon heb er geen andere woorden voor de rest is al gezegd.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kom op bezoek bij.....