Onderwerp: restjes marsepein
ik heb veel kleine restjes marsepein over, wat kan ik hiermee doen??/
kan ik ook figuurtjes maken en deze invriezen???
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » restjes marsepein
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik heb veel kleine restjes marsepein over, wat kan ik hiermee doen??/
kan ik ook figuurtjes maken en deze invriezen???
Bewaren
Mengen, dan heb je geen restjes meer maar 1 rest
Opeten
Taart maken en marsepein erop gebruiken
Sorry ik ben een beetje melig ...
Of je het kan invriezen weet ik niet, ik heb nooit kleine restjes ( )
Per kleur een bolletje van maken en goed verpakken in folie zodat er geen lucht aan kan.. kan je gemakkelijk een lange tijd bewaren..
heb ik gedaan, maar ja bewaren voor wat, denk niet dat ik nog een taart ga maken voorlopig
ik dacht er aan bloemen ofzo van de maken of roosjes en in te vreizen
is ook een mogelijkheid.. je kan ze ook per kleur invriezen in de folie he.. moest je nog geen idee hebben wat je er mee zou doen. je kan de marsepein na het ontdooien opnieuw bewerken -> wel niet opnieuw invriezen
Ik bewaar ze goed afgesloten en per kleur. Restjes kan je altijd wel gebruiken voor bloempjes, letters, cijfers e.d. Desnoods nog herkleuren als de eerste kleur een lichte kleur is.
ja maar je kan ze 9 mnd voglens mij maar bewaren, ik weet niet wanneer ik weer een taart ga maken dus vandaar!
en boterceme dan, ik heb resten ingevroren, en als ik het ontdooid heb en ik heb weer over, kan ik het weer opnieuw invriezen???
9 maanden geen taarten maken? Dat hou je nooit vol!
Als je geen bestellingen hebt kan je toch ook gewoon voor jezelf, familie of vrienden eens een taartje maken?
Ik heb tot nu toe meer taartjes als kadootje voor iemand gemaakt dan taarten op bestelling. En die kado-taartjes zijn ideaal voor restjes.
Of je maakt eens gezellig cupcakejes, zijn ook prima voor restjes marsepein/icing, enz.
dank je lieverd voor je meedenken! de cupcakes zijn inderdaad een goed idee dank je, moet zo ie zo volgende week afscheid nemen op mijn stage, dan zijn die cupcakes id goed!
bedankt!xx
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » restjes marsepein