1

Onderwerp: Meptaartje

Wie kan mij vertellen wat dit is?
Of is het gewoon een klein taartje?

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

2

Re: Meptaartje

een meptaartje is meestal voor een jarig kind, het kind mag daar dan lekker mee kliederen! Het is dus idd een klein taartje.

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties

3 Laatst bewerkt door Carin (17-06-2007 14:29)

Het is inderdaad een klein taartje in de kleuren/decoratie/whatelse van de grote taart, bedoeld om in te mogen meppen. Door de jarige als die 1 wordt bijvoorbeeld. Het zou zonde zijn als een klein kind de "echte" taart zou slopen. Een meptaartje is on principe gewoon eetbaar, maar de vraag is of er nog iets te eten van over is als de jarige ermee klaar is...

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

Toch wel grappig om te zien dat zo'n klein kindje ALTIJD (maar dan ook ALTIJD) eens aan de slagroom moet voelen :)

5

Ik heb er laatst een gemaakt bij m'n fairy kitty taart (kijk even in m'n album voor een voorbeeld, bij kindertaarten), het kleine taartje heb ik gespoten met botercreme omdat dat zo lekker mept ;)

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

6

wietske schreef:

Ik heb er laatst een gemaakt bij m'n fairy kitty taart (kijk even in m'n album voor een voorbeeld, bij kindertaarten), het kleine taartje heb ik gespoten met botercreme omdat dat zo lekker mept ;)

Nee Wietske, die heb je niet gemaakt om lekker te meppen, maar meer om lekker te spetten !!. Gever wat een vieze kliederbende met de rondspetterende botercreme.......
Wel leuk om erbij te doen als het maar niet in je eigen huis is!

7

Wat had het me leuk geleken als mijn zoontje dat ook had gedaan!!
We waren er helemaal op voorbereid. Speciaal een slagroomtaart besteld. Vol verwachting zetten we de taart voor hem neer en wat denk je......HELEMAAL NIETS. Geen krimp gaf ie!!! Ik heb zelf nog zijn handje gepakt om 'm te laten voelen!!!!!! Hij vond het maar blweeeh. Helaas voor ons dus geen leuke smeerboel foto's!
( Ja later wel, met de macaronie potjes maar dat vonden wij weer minder leuk!)

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3