1

Onderwerp: kleuren???

heej

ik moet dus voor morgen een taart maken, maar ik kan nergens in het dorp kleuren voor de fondant vinden, kopen via de site is te laat.
is er een andere manier om fondant te kleuren zonder die speciale kleurstoffen???

2

Re: kleuren???

bruin met cacao poeder.
vind je nergens die groen/geel/rood kleurstofjes van Vahin

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

3

Re: kleuren???

cacao(bruin)

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

4

Re: kleuren???

Voor roze kun je natuurlijk om mmf maken met roze marshmellows en misschien kun je ook nog gele en groene spekkies vinden, wie weet lukt dat ook?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

Re: kleuren???

Heb je een toko in de buurt?
Die verkopen bijna allemaal vloeibare kleurstoffen van het merk Jola. Werkt prima.

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

6

Re: kleuren???

In de meeste supermarkten vind je bij de afdeling vna de pudding en dergelijke wel een klein rekje met amandelen, vanille-essence, gelatineblaadjes en dergelijke.. meestal staat daar dan ook kleurstof bij (van die vloeibare) in buisjes..

7

Re: kleuren???

Heb je een banketbakker in de buurt? Ik heb laatst bij de gewone banketbakker kleurstof gebedeld, voordat ik besmet werd met het bak virus zeg maar. Ze vonden het geen probleem. Ik moest wel zelf even zo'n leeg fotorolbusje meenemen om het in te doen. Wie weet doet de bakker dat bij jou in de buurt ook?! ( Wel heel lief glimlachen he!)

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

8

Re: kleuren???

Als je echt niks anders vind zou je altijd wel eens kunnen proberen met iets van voedsel dat echt vlekken maakt op kleding bv.. bosvruchtenjam ofzo??? ik denk dat als je daar met je vingers wat over de marsepein strijkt, je ook wel rode kleur krijgt.  Of het niet ongelooflijk plakkerig gaat worden is natuurlijk een andere vraag :)

9

Re: kleuren???

een ton-sur-ton taart is ook errug mooi, verse bloemen om te versieren en klaar is klara

groet corinne

Groet Corinne