1

Onderwerp: Tja,...

Ook ik ben nieuw hier.
Ik (Gonnie) ben getrouwd met Koos. Ben een echte bakmams, die veel zelf maakt.
We hebben drie kinderen, 2 jongens en een meisje. (6, 4 en 2) Raymon, Maiko en Leonieke.
De oudste is het drukste, en hyperactief.

Helaas lusten ze allemaal niet veel.
Het is bij ons thuis; Wat de boer niet kent, dat eet hij niet. Helaas voor mij!!
Heb al diverse taarten gemaakt, die natuurlijk eerst veel geproefd moesten worden. Mijn man heeft een dieren,- hengelsportspeciaalzaak en daar gingen de eerste taarten dan ook naar toe, om gekeurd te worden. De meesten zijn goedgekeurd!! Pfff.

Ik heb een opleiding in bloemschikken gedaan en heb ook bijna 12 jaar een winkel erin gehad.  Doordat ik nu veel thuis ben, heb ik hier een nieuwe hobby gevonden. Het is echt werkelijk verslavend!!! Heb ook al een paar fotoos gepost, van mijn baksels.
Zie ook mijn album.
Ik hoop hierin (in het bakken) veel creativiteit kwijt te kunnen.

En natuurlijk ook van jullie veel te leren.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

2

Re: Tja,...

Hoi Gonnie,

Welkom ik ben ook nieuw hier sinds een paar dagen echt actief, nou ja.....mijn echte helem ooie taart moet nog komen,
Ik ben ook moeder van 2 jongens en een meisje

Denise
p.s. de link van je album is de link naar mijnalbum maar niet naar de jouwe zelf:)

Ik heb ook nog een andere hobby, neem gerust een kijkje!  http://www.winkeltjes.net/draadennaald/

3

Re: Tja,...

JaNiRo schreef:

Hoi Gonnie,

Welkom ik ben ook nieuw hier sinds een paar dagen echt actief, nou ja.....mijn echte helem ooie taart moet nog komen,
Ik ben ook moeder van 2 jongens en een meisje

Denise
p.s. de link van je album is de link naar mijnalbum maar niet naar de jouwe zelf:)

Hoe bedoel je dat met de link???

Groetjes Gonnie.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

4

Re: Tja,...

Hoi Gonnie!

Ik had je baksels al langs zien komen ;) maar wil je toch ook nog even "Welkom" heten!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

5

Re: Tja,...

Alsnog welkom!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl