1

Onderwerp: Hoi allemaal

Vind nu ook dat ik me maar eens voor moet stellen. Zit me wel te verlekkeren aan allerlei prachtige taarten en krijg zelf ook de geweldigste complimenten (dank, dank, dank) maar ben er zomaar tussen gegaan zonder me netjes voor te stellen. Foei!
Ik heet Rianne, ben 37 jaar, woon in Zaandam en moeder van 3 kinderen, Lars (9), Sterre (6) en Bente (2). Ik ben getrouwd met Daam en werk als juf van groep 8 voor 4 dagen per week. Volgend jaar worden het 3 dagen, want ik vind het zo toch wel een beetje druk!
Mijn eerste beklede taart is zo'n 5 weken geleden en ik ben zwaar verslaafd. Gelukkig mocht ik deze week maar liefst 4 'opdracht'taarten maken!
Groetjes en tot op de show off!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

2

Re: Hoi allemaal

Hoi Rianne,

Ik ben Denise 29 jaar, getrouwd met Alex 31 jaar
drie kindren
Jari Alexander bijna 5
Nigel Anthony bijna 2,5
Roxan Petronella net 3 maanden
En ik woon in Wormerveer,
Ik weet nu bij ik moet wezen als mijn taarten mislukken:P

Denise

Ik heb ook nog een andere hobby, neem gerust een kijkje!  http://www.winkeltjes.net/draadennaald/

3

Misschien kunnen we een keer samen 'workshoppen' , hihi, dan mislukken onze taarten niet meer!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

4

Hoi Rianne

Welkom op het forum.wat leuk een naamgenoot erbij en bijna even oud ook nog(ik wordt in november 37)
Veel plezier hier op het forum!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

5

dag rianne en denise,

welkom op de site en dat jullie verslaafd zijn geworden dan kan ik heeel goed begrijpen. was ook meteen verslaafd veel plezier en bak veel taarten.

groetjes solainge

6

hoi hoi, ik ben ook nog niet zo lang bezig, maar idd heel verslavend..

groetjes sandra

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

7

Welkom bij de verslaafdenclub!!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

8

Hoi Rianne!

Welkom! Ik ben Koenie, 38, getrouwd met Edwin en moeder van Iris (7) en Milou (5). Ben ook nog niet zo heel lang actief op dit forum of met taarten (pas sinds maart dit jaar) maar al helemaal verslaafd en inmiddels krijg ik ook al (heel) veel bestellingen.

Heel erg leuk dus, maar ook heel erg druk. Ik werk namelijk ook nog 3,5 dag per week en doe het een en ander op de school van mijn kinderen dus... je raad het al: een druk bestaan.

Ik wens je heel veel plezier en succes met en bij het bakken!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

9

Hey leuk!
Nog een juf!
Ik ben ook kleuterjuf en ik doe dat gewoon fulltime.
Nou we spreken elkar nog wel;)
Groetjes!