1

Onderwerp: Eerlijke mening en tips gevraagd voor puzzel, zie foto

Ik heb een bestelling voor een Dorataart voor aankomend weekend. Nu heb ik vandaag de puzzel geoefend. Ik heb pas

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

2

Re: Eerlijke mening en tips gevraagd voor puzzel, zie foto

wat ik intussen een beetje toepas is als ik bijvoorbeeld de rugzak uit zou moeten snijden dan zou ik het t-shirt in zijn geheel uitsnijden en dan de rugzak er overheen leggen zodat je iets van een 3-d effect krijg en het allemaal niet meer zo super plat is. hetzelfde zou ik doen met het haar. Dus het gezicht helemaal rond uitsnijden en dan het haar echt over het gezicht heen leggen. Voor de broek en de schoenen eigenlijk hetzelfde verhaal.Misschien kan je voor de ogen juist weer een gaatje in het gezicht maken zodat ze er meer invallen ipv er bovenop liggen. Ik hoop dat je mij een beetje begrijpt.

Maar ik vindt dit ook al een heel mooi plaatje hoor zo.

3 Laatst bewerkt door nnicole1234 (13-06-2007 17:48)

Re: Eerlijke mening en tips gevraagd voor puzzel, zie foto

Marleen heeft het goed uitgelegd..
Puzzeltaart/plaatje dekt eigenlijk de lading niet helemaal...het is mooi als het een beetje een 3d puzzel wordt en dan de randjes een beetje rond wrijven met een tooltje (of vingers)

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik je plaatje niet verkeerd vind hoor...hij is best heel leuk geworden alleen zou ik het mondje nog even veranderen.

4

Re: Eerlijke mening en tips gevraagd voor puzzel, zie foto

ik mis voornamelijk een neusje.

De rest is leuk voor de eerste keer hoor

Maar wat Marleen zegt is helemaal zo

cateren is ook gebakjes maken :)

Re: Eerlijke mening en tips gevraagd voor puzzel, zie foto

IK vind datie best op een taart kan hoor,
je wordt vanzelf handiger en dan ga je steeds meer 3D puzzelen(heb ik gemerkt).
dus zo blijven de klanten steeds verbaasd datie weer mooier is dan de vorige en dat is niet raar want je wordt steeds beter.

succes.
Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

6

Re: Eerlijke mening en tips gevraagd voor puzzel, zie foto

De dames voor me hebben alles al gezegd, maar voor een eerste keer is ie best goed hoor!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

7

Re: Eerlijke mening en tips gevraagd voor puzzel, zie foto

Weten jullie wat nou zo typisch is (typisch aan mij :lol: )... ik wil dat 3D effect dus juist niet. Het zou zelfs eenvoudiger zijn het wel te doen omdat de uit te snijden stukken dan groter zijn, dus minder gefriemel, en je geen reepjes tussen elkaar hoeft te priegelen.
Maar ik vind dat een plaatje een plaatje is en dus plat. Ik weet het ik ben (af en toe??) een beetje typisch.

Enne, toen ik net nog eens naar de foto keek miste ik inderdaad ook een neusje :o . Ik heb zo gestoeid met de ogen dat ik neus gewoon helemaal vergeten ben...

Verder had ik de ogen wel graag "in" het gezicht willen doen maar ik was zo slim geweest om het gezicht als eerste te maken en de ogen als laatst waardoor het gezicht reeds begon uit/op te drogen. Ik durfde er niet meer in te klooien vanwege breekgevaar.

En hetgene wat ik zelf het lelijkst vind, heeft nog niemand genoemd: de vingers.

Als ik nog tijd heb maak ik een nieuwe, maar ik hoorde vanavond dat ze hem graag een dag eerder willen hebben. Dus of een nieuwe Dora nog gaat lukken weet ik niet. Ik doe mijn best!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

8

Re: Eerlijke mening en tips gevraagd voor puzzel, zie foto

Grappig dat jij het juist helemaal plat wil ;)  Dan zou ik toch júist de ogen en het mondje 'inleggen'. Misschien dat je met de bol-tool wat kan zonder dat het scheurt of lelijk wordt, en dan inleggen?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

9

Re: Eerlijke mening en tips gevraagd voor puzzel, zie foto

Ik begrijp dat je 'm plat wil hebben maar dan is er ook nog plat en plat als je begrijpt wat ik bedoel...

Hij hoeft niet helemaal 3d te zijn maar door 'm net een klein beetje boller te laten zijn zo hier en daar heeft het plaatje soms geen lijntjes nodig...kijk maar eens goed naar een aantal puzzelplaatjes ...bijvoorbeeld zoeken op Diddle dan zie je ze plat platter en platst ;)

10

Re: Eerlijke mening en tips gevraagd voor puzzel, zie foto

Ik vind m goed!! En ze verdiend absoluut een plaats op een taart hoor!!!
Misschien de randjes van haar mondje iets afvlakken,  en evt de tip van volgen van de banden van de rugzak. Dit zou je evt bij de sokjes ook kunnen doen...dat die er iets dikker op komen.
HEt armbandje ligt er nu toch ook iets meer op???

Enne..niet twijfelen, op een taart die DORA!!

11

Re: Eerlijke mening en tips gevraagd voor puzzel, zie foto

ziet er goed uit hoor! hop op de taart er mee!

12

Re: Eerlijke mening en tips gevraagd voor puzzel, zie foto

Ja het armbandje ligt er inderdaad ook op en dat vind ik dus niet geslaagd. Maar ja ik wilde die graag met glim-glim-parels... taart is voor een meisje die 3 wordt... en zij vindt dat leuk!

Ik denk dat ik deze toch ga gebruiken. Had vandaag een nieuwe poging willen wagen maar dat lukte niet, moest naar het ziekenhuis met m'n zoontje en dat liep allemaal giga uit helaas. Dus later thuis dan gepland...

Morgen de hele dag op pad en zaterdag moet ik de taart maken. Dus helaas geen tijd meer voor een nieuwe poging vrees ik.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

13

Re: Eerlijke mening en tips gevraagd voor puzzel, zie foto

Nieuwe poging is absoluut niet nodig en zonde!