1

Onderwerp: Bijtjes

ik ben helemaal weg van die lieve bijtjes die op veel taarten voorbij zoemen...
weet iemand hoe ik ze kan maken of evt een boek of site waar ik iets kan vinden over de werkwijze? alle tips zijn welkom!

2

Re: Bijtjes

niemand bijtjes??

3

Re: Bijtjes

Ik heb eens in een boek gezien:

ovaal balletje maken van gele marsepein, daaroverheen paar hele dunne zwarte streepjes van marsepein (of fondant natuurlijk) en dan daarop twee witte vleugeltjes van fondant

4

Re: Bijtjes

ja staat in het boek 50 easy party cakes van debbie brown, daar staat een bijenkorf in met bijtjes. heb helaas geen scanner dus kan het je niet mailen

5

Re: Bijtjes

oh bedankt voor de tips. Leuk dat het in dat boek staat...dat stond al op mijn verlanglijstje....dom eigenlijk wist ik dat ook wel dat die taart daarin staat hihi nog een reden te meer om die aan te schaffen!

6

Re: Bijtjes

:) Ik zag laast op een foto iemand die bijtjes vleugels leek gegeven te hebben van dat ouwel/eetpapier

Re: Bijtjes

mijn bijtjes waren plakjes geel en zwart(en dan een beetje rollen voor de goede vorm) met daarin de vooraf gemaakte vleugeltjs geprikt.
Die van Debbie zijn veel groten en daarom kan er een zwart strookje overheen.
succes,
Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

8

Re: Bijtjes

Ik kwam dit oud topic tegen, http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=2497 :)

9

Re: Bijtjes

Ik heb vanmiddag een bijtje gemaakt van ongeveer 1½ cm groot. Een cilindertje gele fondant met 2 h

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

10

Re: Bijtjes

ja dat lijkt me ook nog eens leuk om bijtjes te maken.

Ben benieuwd naar de foto's

cateren is ook gebakjes maken :)

11

Re: Bijtjes

Dit is mijn bijtje:
http://foto-4.mijnalbum.nl/D7OGRSBZ.jpg

Ik vind dat het bijtje nog v

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

12

Re: Bijtjes

Ik hem mijn bijtjes (zie kriebelbeestjestaart in se showof) streepjes gegeven met stift (met levensmiddelenkleurstof) Dus gewoon een geel rolletje streepjes zetten en dan de vleugels erop. Wil ik de volgende keer ook eens van ouwel doen..