1

Onderwerp: Cupcake bakjes

Hallo allemaal

:)  Ik zit even lekker aan het online shoppe, en zie allemaal prachtige cupcake bakjes. Zoals deze: http://www.maakjetaart.nl/osCommerce/images/smiley%20faces%20cups.jpg
Alleen is het niet zo dat er van deze coole heldere motieve weinig overblijft na bakken?

Want ik bedoel als voorbeeld de standaard bakjes van baukje/dr oetker ( :O zou niet weten welk merk het nou precies was) die blijven mooi helder kleur na bakken. Zoiets zoek ik dus, alleen ik zie bij sommige cupcake reslutaats hier dat bepaalde bakjes helemaal niet er meer zo leuk uitzien na bakken neem als voorbeeld die van de hema met oranje en witte strepen en groen met witte stippies.

Iemand dus tips voor mooi bakjes?

Groetjes Eveline

2

Re: Cupcake bakjes

ik had inderdaad wit met een bloemetje en doe dat niet meer. Blijft niks van het motief over zodra ze vet worden. Ben zlef wel fan van de vrolijke klurtjes van de hema. Ziet er veel langer mooi uit.

3

Ja die bloemetjes bleven bij mij ook niet zo mooi..heb er gewoon nog een tweede omheen gedaan na het bakken ;)

4

Ik doe ze eigenlijk altijd zonder een printje (daar kan ik dus niets over zeggen) want dan kan je volop creatief doen op het cakeje en wordt het niet te druk...

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

5

nnicole1234 schreef:

Ja die bloemetjes bleven bij mij ook niet zo mooi..heb er gewoon nog een tweede omheen gedaan na het bakken ;)

:Y Ooh slim idee! Dat ga ik ook eens proberen, staat wel leuk bv op verjaardag ofzo.

@marlies  :) ja dat is eigelijk ook weer zo, heb ook witte gekocht deze week