1

Onderwerp: magazine cakes & sugarcraft

nieuwsgierig naar het suikerpistool zag ik op de site van squires een aantal cake magazines. hier in holland is er niks te krijgen terwijl dat zo welkom is. heeft iemand al een abonnement hierop? of heeft iemand wat anders als leesvoer (behalve de site natuurlijk)?

wil je zien wat ik gemaakt heb, kijk dan even op www.soetenzo.nl]

2

Re: magazine cakes & sugarcraft

Ik heb een jaarabonnement genomen om eens te kijken en het is een heel leuk blad. De ene keer vind ik het leuker dan de andere keer. Het is wel heel engels met veel suikerbloemen erin. Maar ze geven best veel how to's. Het wordt gewoon vanuit engeland naar mijn thuisadres gestuurd.

Groetjes Peronne
www.tijdvoortaart.nl

3

Bij Squires hebben ze ook 10 oude nummers (van heel oud, tot vrij recent) voor een zeer schappelijke prijs. Twee verschillende pakketten. Was mij i.i.g goed bevallen...

Groeten, Eline

4

Eline schreef:

Bij Squires hebben ze ook 10 oude nummers (van heel oud, tot vrij recent) voor een zeer schappelijke prijs. Twee verschillende pakketten. Was mij i.i.g goed bevallen...

Groeten, Eline

Lijkt mij ook wel erg leuk, zag al zoiets erstaan :) is zoiets nou duur met verzenden? En overmaken moet zeker weer via z'on creditcard

5

De precieze kosten weet ik niet meer, weet alleen nog dat ik het had uitgerekend en dat je zelfs met verzendkosten nog steeds goedkoper uit was dan 10 nrs voor de volledige prijs. Snap je het nog ..?! En ja, wel creditcard nodig...

Groeten, Eline

6

Flien schreef:
Eline schreef:

Groeten, Eline

Lijkt mij ook wel erg leuk, zag al zoiets erstaan :) is zoiets nou duur met verzenden? En overmaken moet zeker weer via z'on creditcard

Voor de tien nr's betaal je 10 pond, verzendkosten zijn 16,50 pond. De ouders van een vriend van ons wonen in engeland. Ik ga eens kijken of die het willen bestellen en of hij het dan meeneemt als hij er naar toe gaat. ze zien elkaar toch bijna 1x per kwartaal geloof ik.

7 Laatst bewerkt door Flien (17-06-2007 17:19)

;) Handig z'on iemand in engeland, mmh heb net even berekent opzich niet duur per blad. Alleen wel groot bedrag in een keer voor mij, netals ontbreken van creaditcard ;)