Re: Diego
Wendy... wat heb je nou weer voor moois uit je mouw geschud...
... het is werkelijk een kleine wondertje, dat talent van jou!
Weet je inmiddels dat Diego Dora's neefje is? Geloof ik... of is het haar verloofde???
www.taartenvankoenie.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Diego
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wendy... wat heb je nou weer voor moois uit je mouw geschud...
... het is werkelijk een kleine wondertje, dat talent van jou!
Weet je inmiddels dat Diego Dora's neefje is? Geloof ik... of is het haar verloofde???
Ohhhh Wendy, we vinden hem hier super geworden, vind hem helemaal geweldig
liefs mell
Kwijl.....
Wat een kunstwerk weer. En die slangen zijn super! Hoe heb je die zo gemaakt (schubjes enzo)? Als reptielenliefhebber en -houder wil ik dolgraag slangen en hagedissen kunnen maken.
De schubjes maak je heel simpel door de reliefjes er met een rietje in te duwen.
Wat heb jij Naära? Ik heb 2 madagascar Gekkos.
Ooohh wat weer een prachtige taart!!
'T is WEER een plaatje!!!
:Y
Wauw super gave taart.... Leuke wolkjes met die gezichtjes 
De schubjes maak je heel simpel door de reliefjes er met een rietje in te duwen.
![]()
Wat heb jij Naära? Ik heb 2 madagascar Gekkos.
Aha, de mooie Phelsuma madagascariensis. Leuke beestjes zijn dat ook!
Ik heb 2 koningspythons (Python regius), 2 schildhagedissen (Gerrhosaurus major) en 3 gordelstaarthagedissen (Cordylus tropidosternum). Zou nog wel meer willen hebben maar de ruimte is op in huis.
Ik zal eens gaan oefenen met slangetjes. Maar als ik eerlijk ben durf ik het gewoon niet aan. Als ik die mooie koppies van jouw slangen zie zakt de moed al in m'n schoenen, kan echt absoluut niet kleien/boetseren.
super zeg!
zo mooi gepuzzeld, echt dieptezicht in jouw puzzeltaarten!! knap hoor.
Heel mooi gedaan weer Wendy. Leuk dat je van iedereen zoveel reacties krijgt en dat je er ook nog op probeert te reageren! Ik vind die slangetjes aan de zijkant in de lucht weer superleuk verzonnen!
Ohhh wat leuk is ie!!! ik zet jouw album maar in mn favorieten zoveel mooie dingen..........
groetjes
Elma
wendy schreef:De schubjes maak je heel simpel door de reliefjes er met een rietje in te duwen.
![]()
Wat heb jij Naära? Ik heb 2 madagascar Gekkos.Aha, de mooie Phelsuma madagascariensis. Leuke beestjes zijn dat ook!
Ik heb 2 koningspythons (Python regius), 2 schildhagedissen (Gerrhosaurus major) en 3 gordelstaarthagedissen (Cordylus tropidosternum). Zou nog wel meer willen hebben maar de ruimte is op in huis.
Ik zal eens gaan oefenen met slangetjes. Maar als ik eerlijk ben durf ik het gewoon niet aan. Als ik die mooie koppies van jouw slangen zie zakt de moed al in m'n schoenen, kan echt absoluut niet kleien/boetseren.
Sorry, werd net gecorigeerd door Ruud. (gebeurt vaker
)
We hebben goudstof gekko's, iets saaier dan die jij bedoeld, maar ik geloof dat ze uit madagascar komen, dus vandaar mijn verwarring.
Ze zijn niet erg vriendelijk tegen elkaar trouwens, twee heren dus herrie in de bak.
1 is dus niet zo mooi meer, aardig wat littekens en hij mist wat tenen.
Ach, hij plakt nog steeds tegen het glas. 
Verder, gewoon oefenen hoor, je kan niet veel fout doen aan een slang. 
Sorry, werd net gecorigeerd door Ruud. (gebeurt vaker
)
We hebben goudstof gekko's, iets saaier dan die jij bedoeld, maar ik geloof dat ze uit madagascar komen, dus vandaar mijn verwarring.Ze zijn niet erg vriendelijk tegen elkaar trouwens, twee heren dus herrie in de bak.
1 is dus niet zo mooi meer, aardig wat littekens en hij mist wat tenen.
Ach, hij plakt nog steeds tegen het glas.
Verder, gewoon oefenen hoor, je kan niet veel fout doen aan een slang.
Aha, de Phelsuma laticauda dus. En ja, ze komen allemaal van Madagascar dus da's makkelijk 
Dingen kunnen inderdaad flink knokken onderling.
weer helemaal te gek zeg
en dat schud ze zomaar weer even uit de mouw
ik heb pas geleden een film gezien met een heks die de heerlijkste gerechten zomaar even toverde..........
Vertel eens.....
Waaaauuuuuuuuwwwwwww, echt een supertaart. 
heel mooi puzzelwerk
Weer een genot om naar te kijken, heerlijk.
Helemaal top en dat tijgertje...... oooooohh zooo liehief !!!!
Ik ken Diego eigenlijk ook niet, maar heb het idee dat hij op deze taart nog liever is dan in het 'echt'! Heb in de uitvergroting in je album zelfs gezien dat de bodywarmer een wollig voerinkje heeft dus bij deze dit is een WOtidD, Wendy Original tot in de Details....
!
weer helemaal te gek zeg
en dat schud ze zomaar weer even uit de mouwik heb pas geleden een film gezien met een heks die de heerlijkste gerechten zomaar even toverde..........
Vertel eens.....
Hihi, ja, dat was een leuke film h
Hij is wel erg goed gelukt hoor!!! Prachtig!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Diego