1

Onderwerp: Vlinderponsje

Wie weet waar je  van die grote vlinderponsjes kopen. Mijn dochter heeft er een paar maar die zijn super klein.

2

Re: Vlinderponsje

Ik zou naar Pipoos gaan, daar hebben ze vlindertjes in wel 4 maten, maar niet goedkoop hoor! De grootste wel 12,95 of zo...

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Re: Vlinderponsje

Bij het kruidvat waren ze vorige week in de aanbieding, of zijn die ook te klein?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Re: Vlinderponsje

Ik merk dat ik bij alles wat ik zie moet gaan denken; kan ik dat gebruiken? Ik ga een kijken bij het Kruitvat.

5

Re: Vlinderponsje

:D Dat zit er bij mij al standaard in ;) Vandaag uitverkoop bij Blokker vanwege een verhuizing (de blokkerbol trouwens spot-goedkoop!! Stonden er nog zat), heb lekker gewinkeld en ik geloof niet dat er ook maar íets echt voor taarten bakken bedoeld was ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6 Laatst bewerkt door tom poes (02-06-2007 21:34)

Re: Vlinderponsje

Die van het Kruidvat zijn ook niet erg groot hoor, je kunt ze zien op mijn cupcakejes
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3O4LSKHI.jpg

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

7 Laatst bewerkt door lisette38 (02-06-2007 21:41)

Re: Vlinderponsje

Ze keken mij aan alsof ik gek was toen ik naar een bol (2 helften) om te serveren vroeg. Blokkerbol, daar had ze nog nooit van gehoord. Heeft iemand de precieze omschrijving.
Het zijn inderdaad hele kleine vlindertjes. In de howto's is het toch een flinke vlinder. ik moet een taart maken in de vorm van een vlinder voor 40 mensen. het leek mij leuk om rondom kleine vlindertjes te plaatsen.

8

Re: Vlinderponsje

Haha, het is een beslagkom ;)
Van Le Chef, zit in een vierkante doos, hij staat op een ring en er zit ook een garde bij. Het is maar

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

9

Re: Vlinderponsje

Ik ben vroeger blond geweest!!!!!!!!

10

Re: Vlinderponsje

:D:D

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

11

Re: Vlinderponsje

Lisette, die vlindertjes van Kruidvat zijn ongeveer 23 mm op het breedste punt, die ik in de how-to heb gebruik ong. 33 mm. Dus zo heel veel schelen ze ook niet hoor. Mijn grootste vlinderpons komt van Pipoos, prijs was 9.95 euro.

Mijn online fotoalbum: http://lonnes.mijnalbums.nl 
Mijn facebook pagina: http://www.facebook.com/BakLonnes

12 Laatst bewerkt door tom poes (03-06-2007 07:56)

Re: Vlinderponsje

En hier dan nog een kiekje van de Blokkerbol:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=3FB6HNR4
Uit een ander topic over de Blokkerbol gekopieerd van Marleen

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

13

Re: Vlinderponsje

Als ik het nu niet meer kan vinden verf ik mijn haar meteen weer blond. Dank je wel!!!!!

14

Re: Vlinderponsje

Vlinderpons gekocht bij de Pipoos gister, 9,95, deze is 1,5 inch.. is dik 3,5 cm van de ene punt van de vleugel naar de andere. Er is nog eentje groter die is dik 6 cm (kost iets van 14,95 geloof ik) van punt naar punt en die hadden ze nu niet maar kregen ze wel weer binnen. Die moet ik ook nog hebben ..... :-)

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

15

Re: Vlinderponsje

oh ..hahahahahahahah..... ik ga mijn haar dan ook blond verven :D... ik zie het nu pas wat een " blokkerbol " is. Ik zocht ook dat bol paar weken geleden en hadden ze geen flauw idee in Blokker wat ik bedoelde :).... toen heb ik glazenbol gekocht ( trouwens werk super goed ) ... O My God ... Grapig !!

Sanja

16

Re: Vlinderponsje

Ik heb zon bol ding van me kneedmachine zou die ook kunnen voor zon bolle taart?