1 Laatst bewerkt door wendy (09-06-2007 15:56)

Onderwerp: Diego

Dit keer weer eens een puzzeltaart. Hij is flink, voor 40 personen, gevuld met.... Jawel, weer aardbeien en creme. :)
http://www.mijnalbum.nl/Foto=J4PP7IFH
Voor de liefhebbers, in mijn album staat de zijkant ook. Daar kun je de rand zien met slangetjes. :)

2

Re: Diego

Weer een supermooi geheel !

3 Laatst bewerkt door riteke (09-06-2007 16:23)

Hee een puzzeltaart? Dat zien we niet zoveel van je. :-)
Mooi is ie weer!  (jij kunt alles he.... ;) )
Leuk een keer een taart  in de avond met sterren.
En zijn leeftijd als slang..heel origineel! :Y
1 taart voor 40 personen?  hoe groot is ie?

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl

4

Wat is hij weer ontzettend mooi geworden! Die slangetjes vind ik echt heel leuk bedacht (ik heb even gekeken :)). Ik vind het toch zo knap dat je het zo precies lijkend kunt maken, dat lukt me na 1000 taarten nog niet :D.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

5

zoals altijd weer perfect tot in detail!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

6

oh mooi hoor, leuk gedaan, die slangetjes zien er heel leuk uit zo.

7

Zo die is mooi !
Super....en dat pantertje zo lief.
Heel heel erg mooi!

Groetjes Karin
www.passievoortaart.nl

8

Oh weer zo'n mooie! En de slang als letter, erg gaaf!

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

9

Wat kan ik zeggen? Alweer prachtig!
E

Wil je mijn website zien? www.koekentiene.net

10

mmm...hij is echt heel gaaf geworden. Dat kon ook niet anders he...alleen het plaatje van Diego was al super.
En jij weet er dan ook nog weer een super geheel van te maken...
Stoer!

Erika

11

jij hebt precies geen last van de warmte??? Heel mooi uitgewerkt en leuk die slangetjes
Heb je tip ivm plakkerige marsepein?

12

Deze is ook alweer zo perfect! Knap hoor, je noddy vind ik ook al zo geweldig, Je moet echt hier je werk van gaan maken hoor!!!!!!!!

Kijk gerust eens in mijn taartenalbum
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl

13

Deze is ook weer geweldig!!! Gaaf die slang als cijfer 4, heel leuk bedacht. Perfect :Y :) !

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

14

Wat moet het heerlijk zijn om zo'n talent te hebben!! Ook deze is prachtig net als al je taarten trouwens. Ik heb ze stuk voor stuk zitten bewonderen op mijn album.nl! Zelfs mijn man werd er enthousiast van!! Wie weet krijg ik hem ook nog wel mee naar een workshop.

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

15 Laatst bewerkt door wendy (09-06-2007 23:04)

Bedankt voor de leuke reacties. Naast het plaatje had ik nog geen idee. Dus ik heb maar gekozen voor gras en lucht. Moeders vond de lucht wat te donker dus ik grapte dat het een bewolkte avond was. Dus woord bij daad, wolkjes gemaakt, dat deed me denken aan de sterretjes met oogjes bij dora. (diego ken ik verder eigenlijk niet :O ) Dus de wolkjs ook maar een snoetgegeven. Toe dacht ik, mmm, het mist iets, naht,mmm nou toch maar sterretjes, maar dan zonder oogjes, anders word het weer te. Enne, deze komen uit een strooibus, ook wel eens makkelijk. ;)

karine schreef:

jij hebt precies geen last van de warmte??? Heel mooi uitgewerkt en leuk die slangetjes
Heb je tip ivm plakkerige marsepein?

Nee, ik had er bij deze niet veel last van. Heb wel uitgerold op een fikse laag poedersuiker, daar word de lap toch wat steviger van en aangezien hij niet klein was, was dat wel nodig.
Bij noddy had ik er wel erg last van. Maar dat kwam ook omdat ik de onderdelen in de koelkast had op laten stijven na het vullen en afsmeren. Toen werd het wel erg plakkerig bij het bekleden, maar dan is het echt een kwestie van snel werken voor het te plakkerig word. (een voordeel, de stippen plakte vanzelf vast aan de glimmende kap. :D )

O, en @ Riteke, hij was ongeveer 26 bij 36cm. Normaal snijd ik daar 30 tot 35 stukken uit. Nu heb ik hem met 12 eieren + mix in verhouding gebakken, dus is hij met gemak 10 cm hoog. Nu kunnen ze iets kleiner snijden want met deze hoogte krijg je anders super punten. :D

16

Het is echt een hele mooie taart, en super afgewerkt met al die details

17

Zoooo hee, wat een supergave, knapgepuzzelde taart Wendy!! :Y
De details zijn weer TOP!!!
Helemaal super!

18

Arthur staat hier met open mond en ik ook!!!! HIHIHIHIH
It's A WENDY!!!!!!!!!

Zoals altijd PETJE AF!!!!!
Ik wou dat ik het zo kon!!!

Pluk de dag!

19

Hij is echt weer h

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

20

Super Wendy! Ik vind die donkere lucht juist ontzettend mooi! De details zijn ook weer geweldig!

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

21

He wat is die  4 leuk bedacht zo !!!!

De taart is weer alsof ie zo van de tv af komt...mooi hoor! (nu zoek ik onderhand een smiley die een beetje groen ziet Marianne....van jaloezie ;) :D)

22

Zo knap weer deze puzzeltaart, alles klopt......puzzel je nou met fondant , marsepein of een combinatie van iets?

23

SUPER gave taart, weer prachtig werk Wendy

24

Prachtig Wen!! Echt super deze, heel mooi ook met die wolkjes en sterretjes erbij en je puzzels zijn supergoed weer! :Y

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

25 Laatst bewerkt door wendy (10-06-2007 18:35)

nnicole1234 schreef:

He wat is die  4 leuk bedacht zo !!!!

De taart is weer alsof ie zo van de tv af komt...mooi hoor! (nu zoek ik onderhand een smiley die een beetje groen ziet Marianne....van jaloezie ;) :D)

:lol: :O

tinekeD schreef:

Zo knap weer deze puzzeltaart, alles klopt......puzzel je nou met fondant , marsepein of een combinatie van iets?

Voornamenlijk marsepein, fondant alleen voor het wit. Ik vind fondant door de rekbaarheid niet zo fijn puzzelen en het droogt harder op waardoor ik de stukjes niet zo super aan elkaar vind blijven zitten. Ook is het eenmaal wat droger wat breekbaarder, Met marsepein blijft het soepeler en ik werk niet zo erg vlug vrees ik, dus dan is dat ook wel fijn. Daarnaast is bij mij de bevinding dat vele mensen de marsepein toch ook lekkerder vinden.