26

Re: noddy

Wat een snoepie van een Noddy is dit geworden!! Echt zo lief, het straalt eraf en ja je paddestoel is onwijs leuk met alle kleintjes er ook omheen, helemaal super Wen!! :Y

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

27

Hoi Wendy,

Ik sluit me aan bij alle complimenten, hij is fantastisch!!!!
Ik heb ook nog een vraagje. Ik zie dat meerdere mensen een workshop bij jou gedaan hebben. Het lijkt mij super om dat ook te doen. De vraag is alleen waar kom je vandaan? en. Wanneer zijn de workshops???

Groetjes Annemieke

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

28

Ohh wendy geen bumba's meer maar noddy's... :D :D hij is weer geweldig!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

29

Ooooh, wat een pláátje!! Die is echt h

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

30

je bent een topper Wendy eerlijk waar.

31

hij is echt erg prachtig! hoop nog eens net zo goed als jij te worden zeg!

gr ciska

32

Ik wil ook nog iets zegen, maar wat dan nog, de complimentjes vliegen om je oren en dit is zeker terecht, dus een waaauuuw wat een Super Gave taart is eigenlijk te gewoon.

Wendy in 1 woord GEWELDIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!
jolanda

www.sweetsugarpies.com kijk ook eens op mijn site

33

Wat kijkt noddy weer lief en onschuldig uit zijn oogjes. Hij is niet van echt te onderscheiden. Wat is tie mooi. Deze moet ik echt niet aan mijn nichtje laten zien, die is ook al gek van Noddy, net als haar moeder

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

34

Zucht! Hij is fantastisch!!

groetjes Francisca

35

Zo Wendy! Het lijkt gewoon alsof de echte Noddy daar zit! Helemaal echt is ie met z'n blosjes! Die paddestoel is heel erg gaaf, hoe heb je dat gedaan?

Nog een vraagje: ben jij niet totaal gesloopt als je klaar bent met z'n taart?

36

Inderdaad zucht, wat is tie weer MOOI!

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

37

ik blijf mezelf herhalen!!! WENDY WAT PRACHTIG ALWEER!!!!! :Y :)
Evelyn

Wil je mijn website zien? www.koekentiene.net

38 Laatst bewerkt door wendy (09-06-2007 19:32)

allemaal bedankt hoor. :o :O :O

Koenie schreef:

Wendy... zeg me alsjeblieft dat er aan de achterkant ook bij jou taarten gewoon een vies gekleurde dikke bobbelige vlek zit...
Maar dat zal wel niet... ;)
Mijn jongste van 4 heeft hier naast me 10 minuten met de laptop op schoot gezeten om het plaatje te bekijken. Ze kwam er maar niet van los... Dat zegt mij genoeg!
Dus een groot compliment en een dikke zoen hier uit Odijk!!!

Hihihi, Koenie toch, ja hoor, ook bij mij zit er echt wel eens wat mis. :Y Maare, daar plakken we dan toch gewoon wat op. :lol:

maja40 schreef:

geweldig wendy!!! een vraagje maak je zo'n paddestoel nu van biscuit of van cake??
groetjes maja

Ik was van plan alleen de paddestoel te maken en had de onderste van cake gemaakt en de hoed zeg maar van biskwie. Toen leek het me toch wat weinig taart en heb ik de ondertaart er nog bij gemaakt. Toen had ik natuurlijk weer veel te veel. :lol: Maar goed, die was niet zo hoog, dat scheelt. Verder flink gestut weer.

ehurkxkens schreef:

Hoe doe je dat precies met dat dak erop? leg je er dan een kartonnetje onder?

Ik heb het dak op een onderkarton gelegd en die op een glas gezet. Daaroverheen mijn marsepein en de onderkant tegen het karton geplakt met icing. Ik heb het boek met het smurfenhuis van debby brown, maar had natuurlijk weer eens geen zin om te lezen hoe het eigenlijk moet. O-) Dus lekker eigenwijs gewoon proberen, en het lukte. :D

Hoi Wen,

zoooo heeee hij is levens echt!
en die paddestoel zooooooo mooooi en zo lekker rood!
die kleine paddestoeltjes ook zo schattig.

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

40 Laatst bewerkt door wendy (09-06-2007 19:31)

miekje schreef:

Hoi Wendy,

Ik sluit me aan bij alle complimenten, hij is fantastisch!!!!
Ik heb ook nog een vraagje. Ik zie dat meerdere mensen een workshop bij jou gedaan hebben. Het lijkt mij super om dat ook te doen. De vraag is alleen waar kom je vandaan? en. Wanneer zijn de workshops???

Groetjes Annemieke

Ik zit in Boskoop. Je kan me een mail sturen voor info hoor, maar ik vrees dat ik tot en met september volgeboekt zit. ;)
Als je een mailtje stuurt kan ik je wel op de lijst zetten voor de nieuwe lijst toe te sturen op den duur.

Talla schreef:

Zo Wendy! Het lijkt gewoon alsof de echte Noddy daar zit! Helemaal echt is ie met z'n blosjes! Die paddestoel is heel erg gaaf, hoe heb je dat gedaan?

Nog een vraagje: ben jij niet totaal gesloopt als je klaar bent met z'n taart?

Emm, zoals hierboven beschreven dus, en met genoeg stokjes erin. :Y
En natuurlijk weer gebakken in mijn inmiddels beruchte hondenvoerbak. :lol: :lol: :lol: (voor wie hier van schikt, wel nieuw gekocht om in te bakken natuurlijk, :D van rvs. Supermodel, gebruik ik ook met een bolletje erop voor de barbietaarten)
En je tweede vraag. Ja, soms wel hoor, maar deze vond ik zo vreselijk leuk om te maken dat k er even geen last van had. (al was het weer half 2. ;) :D )

41

Jeetje wat een mega taart. Hoelang ben je daar nu mee bezig?

42

Zooooo hee... dit is toch echt een TOPPER hoor!!! Noddy lijkt echt spr

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

43

Echt Prachtig.... ik ben sprakeloos!

xxx Sanja

44 Laatst bewerkt door wendy (09-06-2007 22:55)

annette schreef:

Zooooo hee... dit is toch echt een TOPPER hoor!!! Noddy lijkt echt spr

45

WEN, IK WEET HET NIET MEER WAT IK JE MOET ZEGGEN!!!!!
Zoals Altijd!!! CHAPEAU CHAPEAU CHAPEAU!!!!!

Pluk de dag!

46

Wat een ongelofelijke supertaart weer......al die details....Noddy die zo weg lijkt te lopen......ik had al zin in de workshop....nu kan ik helemaal niet meer wachten tot 20 juni

47

WOOWWW SUPER.
Wendy wat voor mix heb je gebruikt, gewone biscuit of een iets zwaardere mix??

48

@ Corina, (ik had het dacht ik iets hoger al gezegd? ;) ) Maar, de ondertaart is dus van biskwie en de kap van de paddestoel ook.
De voet heb ik met cake gedaan, maar kan ook prima van biskwie lijkt mij. Hij moest nog wel een eindje rijden dus ik heb maar gekozen voor cake. Konden die vrienden meteen het verschil eens proeven en keuren voor ons. :D

@ Tineke, Het is bijna 20 juni hoor. :D Enne, als de rest van de workshoppers het ook een leuk onderwerp vinden is het best te doen hoor, een noddy. Dus als je het wilt, gooi het dan op de avond gewoon in de groep, en we zien wel wat de andere ervan vinden. :D

49

sorry Wendy, ik had alleen de eerste pagina gelezen :O :grr
Had kunnen weten dat zo'n mooie taart zeker 2 pagina's met reacties kreeg ;)

wat gaaf die noddie taart,zou mijn dochter ook geweldig vinden maar ik ben nog niet zo lang bezig met taarten maken dus weet niet of me dat gaat lukken

Berichten [ 26 tot 50 van 53 ]

Pagina's Vorige 1 2 3 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren