1

Onderwerp: noddy

LET OP: HEEEEL OUD TOPIC!!!

Voor Jesse, De "grote boer"van Ruben (de groene geboorte taart) word morgen 3 jaar. Hij is dol op Noddy, dus doe daar maar wat mee. Puzzel of boetseer maakt niet uit, net wat je zelf leuk vind.
Nou, dit vond ik nou leuk. ;) :D
http://www.mijnalbum.nl/Foto=6CKXGM3I
de vulling is botercreme mix met aardbeien jam, sorry, de binnenkant weer niet zo bijzonder, maar wel lekker. :)

2 Laatst bewerkt door karentje (08-06-2007 22:00)

Re: noddy

Wat een alllerschattigste Noddy en wat een mooie paddestoel !!! Ook lief met de kleintjes er rond !

3

Dit meen je toch niet! Ik val hier helemaal stil van (nou ja... bijna dan ;)). Wauw, wauw, wauw!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

4

Dat kan ik me voorstellen dat je dit nou leuk vindt ;) Hij is namelijk ook ZÉÉR leuk!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

5

nu ja ... de tandarts kan gelijk komen want ik zit toch al weer een tijdje met mn mond open .... Schooooooon joh, petje af (maar zal het maar ophouden met dit mooie weer zeker en mn mond toe voor de vliegjes naar binnen vliegen)

6

Wat is íe superrrrrrrrrrrrrrrrr en gewoon perfect !!!
Ik was zo trots op mijn eigen Noddy maar als ik dit zie....ach...tja...kwijl kwijl.
Ik heb trouwens heel erg veel aan je workshop gehad, bedankt!

Groetjes Karin
www.passievoortaart.nl

7

Wendy!!!! Je hebt jezelf helemaal weer overtroffen!!! Dit is een S.W.O. = SUPER Wendy Original!!

8 Laatst bewerkt door wendy (08-06-2007 23:00)

Karin S schreef:

Ik was zo trots op mijn eigen Noddy maar als ik dit zie....ach...tja...kwijl kwijl.

Graag gedaan, jou taart is trouwens ook heel erg mooi geworden hoor, ik zag hem net. :D Enne, wat heb je een lief koetje in je album staan. :)

Bedankt weer hoor voor de complimenten. :D
Ik was heel erg blij dat ik eindelijk eens de kans had een paddestoel te maken. Vind ik zo leuk. :Y Mijn vriendin gesproken en ook zij vond hem super. :D
Hij is vanavond opgehaald door vaders en hij staat ook daar in de koelkast op een lagere temperatuur.
Ik heb gezegd de taart er een uur of twee van te voren uit te halen en de ventilator erbij te zetten. Heb ik vorig jaar met deze drukkende warmte ook gedaan, en dat werkt als een speer, dan droogt hij veel sneller op en krijgt het minder kans om door het condens al te zacht te worden.  :)

9 Laatst bewerkt door Karin S (08-06-2007 23:06)

wendy schreef:
Karin S schreef:

Graag gedaan, jou taart is trouwens ook heel erg mooi geworden hoor, ik zag hem net. :D Enne, wat heb je een lief koetje in je album staan. :)

Bedankt weer hoor voor de complimenten. :D
Ik was heel erg blij dat ik eindelijk eens de kans had een paddestoel te maken. Vind ik zo leuk. :Y Mijn vriendin gesproken en ook zij vond hem super. :D
Hij is vanavond opgehaald door vaders en hij staat ook daar in de koelkast op een lagere temperatuur.
Ik heb gezegd de taart er een uur of twee van te voren uit te halen en de ventilator erbij te zetten. Heb ik vorig jaar met deze drukkende warmte ook gedaan, en dat werkt als een speer, dan droogt hij veel sneller op en krijgt het minder kans om door het condens al te zacht te worden.  :)

Dat koetje is een uur geleden bij zijn vriendjes gekomen bij de boerengolf taart.
Ik zal hem nog wel even posten.
Je zei al dat je met de basis van de My little pony alle kanten op kan en inderdaad vandaag is het een koe.

Bedankt voor de tip van de ventilator en inderdaad de koelkast niet te koud.

Groetjes Karin
www.passievoortaart.nl

10

Wow zeg!!
Prachtig!! Als ik Jesse was zou ik heb niet willen aansnijden!

11

Wat gaaf wendy, je hebt jezelf weer overtroffen. Wat is deze schattig zeg.
Een echte wendy taart . Super!!!!!!!!!!

12

oh mooi hoor echt prachtig gewoon zou het niet willen aansnijden als ie voor mij was hhahahahaha.

hij is weer fantastisch wendy.
het blijft een feest om naar jou taarten te kijken.

Groetjes Katinka & Manuela
Bekijk ons album http://detaartenmamas.mijnalbums.nl/

14

Wendy... zeg me alsjeblieft dat er aan de achterkant ook bij jou taarten gewoon een vies gekleurde dikke bobbelige vlek zit...

Maar dat zal wel niet... ;)

Mijn jongste van 4 heeft hier naast me 10 minuten met de laptop op schoot gezeten om het plaatje te bekijken. Ze kwam er maar niet van los... Dat zegt mij genoeg!

Dus een groot compliment en een dikke zoen hier uit Odijk!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

15

geweldig wendy!!! een vraagje maak je zo'n paddestoel nu van biscuit of van cake??

groetjes maja

16

Woooow, helemaal super zeg!!! :Y
Ziet er GEWELDIG uit!!

17

Ah wat een schatje! Noddy is zo lief en wat leuk bedacht bij de paddestoel! Supermooi!

18

wwwwwwwwwwwwwoooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwww
heb er geen woorden voor..... echt suuuupermooi! en dan is het ook nog een taart! echt niet te geloven en idd zonde om aan te snijden....wel een bijzondere herinnering en voor een kind is zoiets natuurlijk helemaal fantastisch! echt een superlieve noddy met die wangetjes en de paddestoel is heel leuk. Hoe doe je dat precies met dat dak erop? leg je er dan een kartonnetje onder?

19

Wow Wendy hij is echt weer fantastisch! Het is zo geweldig om naar jou taarten te kijken, ze zijn allemaal zo ontzettend mooi!

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

20

Ohhh wat een mooie kleuren !!!

(de rest ook natuurlijk ;) )

OOOOOOOOHHHHHHHHHHHH!!!!
Geweldig zeg, ik word er helemaal stil van...

:-)

22

Het went nooit! Iedere keer blijf ik toch weer, gelukkig spreekwoordelijk, stijl achterover slaan! Je hebt 'm niet nagemaakt, het is 'm gewoon! En wat een onwijs leuk stulpje heeft 'ie! TOP!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

23

Noddy had ik al mogen bewonderen, en je had ook al verklapt dat je er een paddestoel taart bij wilde maken. Maar dit is natuurlijk weer superdesuper....

Erika

24

Hij is weer prachtig Wendy!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

25

Wendy, was is hij prachtig geworden! Noddy had ik woensdag al gezien en je had het er toen over het met een paddestoel te doen maar wel eenvoudig te houden.En dan nu dit weer, echt geweldig mooi!