26

Re: Bliksem mc Propje. :D

ik blijf mezelf herhalen: prachtig!!! :Y
Evelyn

Wil je mijn website zien? www.koekentiene.net

27

Re: Bliksem mc Propje. :D

Bliksem is gewoon lekker volgetankt... klaar voor de verjaardag!!!
Hij is toch superleuk geworden!!!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

28

Re: Bliksem mc Propje. :D

Nou, net even je nieuwste creatie aan Julio laten zien en moest toch even inloggen om te zeggen van hem dat ie SUPER is (heeeel mooi en netjes afgewerkt ;) :-D) en ook dat ie prachtige ogen heeft :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

29 Laatst bewerkt door wendy (03-06-2007 23:10)

Re: Bliksem mc Propje. :D

Marianne schreef:

Jeeetje, wat heb je daar een tijd in moeten steken! En dan nog ben jij niet 100% blij..
Nou, ik vind hem gaaf hoor :Y Dat propjes-idee (vond het wel leuk gevonden :D) komt gewoon door de hoek waarin  je er naar kijkt :+

Hahaha, dat zeg ik ook altijd over foto's van mezelf. ;) :+

Bedankt voor jullie bemoedigende reacties. De vader die hem ophaalde was er in ieder geval erg mee in zijn nopjes. :Y

Antoinette schreef:

Nou geef mij BLIKSEM MC PROPJE maar!!!
Ik vind hem schattig!!!
Het is gewoon de baby uitvoering van Bliksem.
Net als de disney baby's Winny de Pooh, Tiggetje, Iejor, Knorretje, Mickey, Goofy etc.
Je bent gewoon de trendsetter geworden voor Meneer Disney.
Bijna elke Disneyfilm heeft inmiddels een baby uitvoering nou dit is die van Cars!!!!!
:lol: :D:D:D:D:Y:Y

Hihihi, ik zei het zelf ook al, het lijkt wel de baby uitvoering van bliksem. :D

Carina schreef:

Mjin zoon van zes, Nando, zegt: "dat is bliksem helemaal niet! Wil je voor mij ook zo'n bliksem maken, maar dan niet zo'n propje en er moet dan wel echt bliksem op" :D :D :D
Nou ik vind hem prachtig :Y En ik denk dat zo'n project voor mij toch nog iets te hoog gegrepen is.  Hoe heb je die banden trouwens gevuld?

Carina, zeg maar tegen Nando dat hij helemaal gelijk heeft hoor, dit is Bliksem na zijn paintjob aan het einde van de film.
Ik weet dat alle kids de eerste versie mooier vinden, maar ik besloot op den duur dat ik er nu wel genoeg uren in had gestopt en koos voor de simpelere versie. Had het een beetje gehad. :S Liam, ook 6 vond hem gelukkig nu juist extra cool. ;)
Hij zei ook tegen de meneer die hem op kwam halen meteen bij de deur, "nou, hij is gaaf hoor, die gaan jullie echt wel mooi vinden, hij is echt cool. :D
Hihi, mijn zoon. ;) :+

30

Re: Bliksem mc Propje. :D

Goede middag,

Zeg een Wendy maak je ook taarten op verzoek?
Je maakt hele mooie taarten! Knap werk hoor echt....
Ik ben verslaafd aan taart hahahha :)

Groetjes,
Tyrienne

31

Re: Bliksem mc Propje. :D

Waaaaaauuuuwwwww, helemaal geweldig Wendy!!!! :Y:Y
Hij is echt Su-per!!!

32

Re: Bliksem mc Propje. :D

Het is zo een lief babybliksempje nu !

33

Re: Bliksem mc Propje. :D

Propje of niet, ik vind hem prachtig geworden! Heel mooi van kleur en superstrak :Y!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

34

Re: Bliksem mc Propje. :D

Wow hij is echt prachtig!! Dat bekkie is net echt! :Y