Onderwerp: Gewone bloem of zelfrijzend bakmeel
Ik wil dit weekend mijn eerste taart maken, maar nu weet ik niet of ik gewone bloem of zelfrijzend bakmeel moet gebruiken voor de cake?
Kan iemand mij helpen??
Groetjes,
Priya
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Gewone bloem of zelfrijzend bakmeel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil dit weekend mijn eerste taart maken, maar nu weet ik niet of ik gewone bloem of zelfrijzend bakmeel moet gebruiken voor de cake?
Kan iemand mij helpen??
Groetjes,
Priya
Dat hangt helemaal af van de cake die je wilt gaan maken.
Als je biscuit maakt, bijvoorbeeld van het recept van deze site, gebruik je bloem en geen zelfrijzend bakmeel. Meestal staat het wel in het recept hoor
mijn recept met cake is met zelfrijzend bakmeel, ik denk dat als je gewoon meel gebruikt, je wel bakpoeder moet toevoegen
Ik vind dat er een wezelijk verschil in smaak is of je bloem met bakpoeder of zelfrijzend bakmeel gebruikt. Het eerste is echt veel lekkerder.
Ik maak m'n biscuit toch met zelfrijzend bakmeel op advies van 'n banketbakker..... Cake maak ik met cakemeel.
Ik hou het recept aan van deze site. Dus gewone bloem, maizena, eieren en suiker. Ik vind het prima werken. Zo goed dat ik nog niets anders heb geprobeerd.
Voor taart =bloem eieren suiker maizena bakmeel en voor cake de cakemix.
groetsels
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Gewone bloem of zelfrijzend bakmeel