1

Onderwerp: amerikaanse wilton set thuis:)

joepie,
na een kleine 3 weken wachten heb ik mijn wilton 101 stuks set thuis uit amerika.
ik kon hem in nederland niet vinden en in amerika is alles echt een stuk goedkoper. hij koste iets meer dan 50 euro, 32 euro verzend kosten, en aan de deur moest ik nog wel even invoerkosten betalen a 15 euro. maar dat is al met al nog geen 100 euro en normaal kost hij bij wilton 120 dollar. er zit echt super veel in, dus nu kan het decoreren echt beginnen.
wie heeft deze set nog meer?

Taartendoos, Workshops, taart en meer.

2

Re: amerikaanse wilton set thuis:)

lijkt mij ook wel een interessante set.. geen foto'tje van??

Misschien als er meerdere interesse hebben, samen bestellen om de kosten te drukken...

3

laat eens zien...ben wel benieuwd hoe hij eruit ziet!

4

ja je hebt ons nieuwsgierig gemaakt

5

ja ik ben ook heeeel nieuwsgierig.. als t was is wil ik t misschien ook wel bestellen..

6

en wat houdt dat dan in?

cateren is ook gebakjes maken :)

7

Ik heb hem ook al een tijd en ik ben er erg tevreden over! Ik heb 'm via ebay gekocht en naar mijn zus laten sturen die in Amerika woont. Zij heeft hem naar mij gestuurd en "gift" op het pakket gezet. Vaak omzeil je dan de invoerrechten. Dit is 'm:
http://www.wilton.com/store/site/produc … 613EBB520D

Never give up on things that make you smile......

IK heb hem ook gekocht toen ik nog in Amerika woonde en met de coupon die je daar elke twee weken in de folder krijgt krijg je flinke korting!
IK ben blij dat ik toen niet zuinig geweest ben want ik heb er veel plezier van(al gebruik ik niet alles).
veel plezier met je kist(zo noem ik hem altijd).

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

9

Oh, ik moet zulke dingen echt niet zien hoor! Word ik altijd zo hebberig van. GEniet lekker van je mooie set! En veel plezier ermee :D

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

10

Zo, dat is

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

11

ja in nederland is alles echt een stukje duurder. ik moet mezelf nu in ho9uden om niet nog meer te kopen;)
maar in de shop hebben julie wel de andere set staan egloof ik voor 75 euro, dat is ook een goed begin toch?

groetjes
dineke

Taartendoos, Workshops, taart en meer.

12 Laatst bewerkt door Thea (11-06-2007 18:46)

Dineke, waar heb je de set besteld?

13

Hoi Dineke,

Ik ben net als Thea ook geïnteresseerd waar je de set hebt besteld, want op de Wilton site had ik al gekeken, maar daar staat duidelijk dat ze alleen in amerika leveren. Dus ben benieuwd.

Groeten Nathalie

Groeten Nathalie

14

Kijk maar eens op Ebay, daar komen ze heel regelmatig langs!

Never give up on things that make you smile......

15

Hoi Daantje,

Bedankt voor de tip, ik bedacht mij dat gisteren ook. En met succes, nu maar wachten tot hij bij mij thuis is.

groeten Nathalie

Groeten Nathalie