1

Onderwerp: Noddy in een vliegtuigje

Wil je een taart voor mijn dochter maken, iets met roze en een prinses?
De jarig dame van bijna 4 dacht er alleen iets anders over....ïk wil een taart met Noddy!".
Sorry mams...geen prinses maar Noddy.
Het was erg leuk om te doen en best spannend of ik hem lijkend zou krijgen.
Ik moet zeggen dat ik erg gelukkig ben met het resultaat en mijn zoontje van bijna 3 riep enthousiast "DAT IS NODDYYYYY".
Het vliegtuigje is van cake en de taart van biscuit gevuld met jam, bb.room extra en slagroom. Ik had alleen Noddy in de koelkast bewaard en er vanavond uitgehaald om op de taart te zetten en nu gaat íe een beetje smelten. Het is veel te warm binnen dus ik laat hem vannacht maar buiten (natuurlijk goed afgedekt en afgesloten). Ik hoop dat de schade meevalt morgenochtend. Ik durf hem niet meer ik de koelkast te zetten omdat het morgen weer warm word en dat loopt íe denk helemaal uit.

http://www.mijnalbum.nl/Foto=XLNWIXWT

Groetjes Karin
www.passievoortaart.nl

2

Re: Noddy in een vliegtuigje

Onwijs gaaf gedaan.
mooi gelukt. hoop dat hij niet inzakt.
laat het ons weten.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

3

hij is erg mooi geworden en misschien dat ik je ontwerp nog eens leen. Mijn zoontje riep al: is die voor mij ???????????????????

4

ja leuk is ie geworden, en mooi geboetseerd.

5

Die is leuk zeg!!! Noddy lijkt sprekend!! (ben even gaan inzomen :))

Hoe is het vannacht gegaan? Geen verzakkingen/uitlopers?

Hoe heb je het vliegtuigje gestut?

6

Hij is goed!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

7

Ooh wat is ie leuk! En sprekend lijken is heel goed gelukt! Schitterende taart hoor!

8

Oh, wauw!!
Wat gaaf!
Hihi, lachen dat je dochter een Noddytaart wilde i.p.v. een roze barbietaart! :D:D

9

Wat leuke taart en mooi uitgevoerd.

groetjes Francisca

10

da's echt een hele mooie taart! heel mooi gedaan die noddy in zijn vliegtuig, en toch nog een meisjestaart met al die bloemetjes

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

11

paloma schreef:

Onwijs gaaf gedaan.
mooi gelukt. hoop dat hij niet inzakt.
laat het ons weten.

Ik lag net in bed en toen kwamen alle noodsenario's langs.
Hij stond dan wel buiten in de folie, in een doos, zwembadje er op z'n kop overheen voor als het gaat regenen...
Maar wat als het zou gaan waaien en regen...of mischien wel een kat met honger.
Toch maar weer uit bed en de taart naar binnen gehaald.
Ik zag dat hij al niet meer zo heel erg zweette en toen heb ik hem in de kelder gezet.
Ik durfde de doos vanmorgen niet open te maken voordat ik de kinderen naar school had gebracht.
Maar alle stress is voor niets want hij is redelijk goed gebleven. Noddy glimt nu wat meer en de propelor van het vliegtuig heeft wat last van de zwaartekracht gehad en hangt een beetje op half zeven. Wel was Noddy's handje weg gezakt en daar heb ik net een nieuwe voor gemaakt.
Hij word straks opgehaald en ik ben benieuwd naar de reactie van de jarige dame.
We gaan zelf vanmiddag naar de verjaardag en mijn eigen kinderen waren helemaal enthousiast dat ze dan ook een stukje Noddy mogen eten.

Bedankt voor de leuke reacties en ik ga vlug aan de slag want ik mag voor morgen een Boerengolf taart maken....

Groetjes Karin
www.passievoortaart.nl

12

Heel erg leuk geworden :Y En die Noddy is ook zooooo goed gelukt!!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

13

Wat is die ontzettend leuk geworden zeg! En ook nog eens de nacht overleefd ;)
Goed hoor :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

14

Hoi Karin!

Ik vind m supermooi geworden, en inderdaad Noddy is geweldig gelukt, hij lijkt sprekend!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

15

wat een leuke taart zeg!! toppie zeg!

hoe heb je die zijkantjes van het vliegtuig gmaakt en erop gezet in het middelste gedeelte van het vliegtuig??

16

Heeeeeeeeel erg goed!!!! Noddy lijkt sprekend!!!

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

17

Onwijs leuk! En Noddy is inderdaad erg goed gelukt hoor!!

Groetjes,
Daniela

18

JAAAAAAAAA!! Daar istie!
Hij is zooooooooo waanzinnig leuk geworden! Heel lief zo op het grasveldje. Je had het gisteren niet moeten zeggen van dat smelten ;)

19

ouafae schreef:

wat een leuke taart zeg!! toppie zeg!

hoe heb je die zijkantjes van het vliegtuig gmaakt en erop gezet in het middelste gedeelte van het vliegtuig??

De vleugels zijn van een dun plakje cake in model gesneden en dan bekleed met marsepein.
Ik heb ze er met een klein beetje water tegenaangeplakt/opgelegd dus eigenlijk liggen de vleugels gewoon zo op de taart.

Er was ook nog een vraag hoe ik het vliegtuigje heb ondersteund....
Voordat ik het vliegtuigje er op heb gezet heb ik er 2 stukjes zuurstok (op maat gebroken) in gestoken. Was een probeersel maar werkt perfect en de gelukkige eter van dat stukje heeft nog een eetbare verrassing, hihi.

Groetjes Karin
www.passievoortaart.nl

20

Debbie schreef:

JAAAAAAAAA!! Daar istie!
Hij is zooooooooo waanzinnig leuk geworden! Heel lief zo op het grasveldje. Je had het gisteren niet moeten zeggen van dat smelten ;)

Ik schok ook toen we het gisteren over die bruidstaart hadden en ik Noddy op dat moment in de koelkast had staan.
Toen Noddy uit de koelkast flink begon te zweten dacht ik nou,daar gaat íe dan..grrr (en nog veel meer).
Ik moest wel gelijk aan je denken.... "Neeeeee johhhh, je koelkast staat niet zo koud als een horeca koeling" wat me gisterochtend echt wel gerust stelde,hihi
Ik had hem al bewust later op de avond uit de koelkast gehaald maar het was nog steeds 26 graden binnen). Ik zag het al voor me, een plasje Noddy op de taart.
Ik kan er nu echt om lachen....

Groetjes Karin
www.passievoortaart.nl

21

hij is echt heel haaf geworden...blij dat het vanacht goed gegaan is.....
super gedaan...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

22

ik bedoel gaaf...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

23

Een geweldig ontwerp, en heel mooi uitgevoerd! knap in model gemaakt 3d vliegtuig en noddy lijkt super goed!

Kijk gerust eens in mijn taartenalbum
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl

24

Onwijs gave taart zeg, wat een topkleuren en het vliegtuigje met Noddy, echt superdesuper!! Petje af!! :Y

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

25

Geweldig!!!!!

O meeeen, ik zweette al bij je verhaal!!! Wauw... wat een gedoe he, die warmte...

Hahaha, is het eens lekker weer...

Je Noddy is supermooi!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl