1

Onderwerp: Een groentje

Vorige maand ben ik begonnen met cakejes maken, en kwam toen op deze site terecht. Heb gelijk die prachtige cakestandaard gekocht in de webshop.

Ik geloof dat ik hier voor het eerst ook Barbietaarten tegenkwam, en dat inspireerde mij meteen om voor de vierde verjaardag van mijn dochtertje een echte Barbietaart te gaan bakken. Met enig angst en beven, want ik had in mijn hele leven nog nooit een taart gebakken (zie taartenparade op dit forum: My First Barbie).

Gelukkig kwam ik hier de beste tips tegen, en werd ik moreel ondersteund door een vriendin die onlangs begonnen is met het maken van taarten op bestelling. 

Taarten bakken is erg verslavend, en wat is marsepein een fijn materiaal om mee te werken! Ik denk dat ik me ga toeleggen op het boetseren, hier en daar een workshop volgen. Maar ook wil ik voorlopig experimenteren met het vullen van de meest gewaagde smaaksensaties die je in taarten kunt vinden.

Gelukkig is het bijna vaderdag, dan kan ik me weer uitleven!

Groetjes,
Lampiaozinho

2

Re: Een groentje

Hee welkom op het forum!!! hahaha ja verslavend he!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

Re: Een groentje

Welkom bij de club!

Saskia-bijzonder lekker(s)

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

4

Re: Een groentje

Leuk om jou hier tegen te komen! En succes met bakken. Ben erg benieuwd naar je vullingen!

5

Re: Een groentje

Hallo Lampiaozinho (wat een bijzondere naam....!)

ik heet je van harte welkom op de site, het forum en wellicht ook een keertje "op de chat".

Veel plezier en succes en je First Barbie ziet er SCHITTEREND uit...!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl