1

Onderwerp: Barbie taart

Volgende week moet onze middelste bij een meisje op verjaardag. (zij wordt 5 jaar)
Nu wilde ze graag een barbie op haar verjaardag. Is het ook leuk als ik er een taart van maak??? En dan aan haar geef??
Of alleen maar een barbie geven??
Ideetjes graag??

Groetsels

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

2

Re: Barbie taart

Lijkt mij zeker leuk om dan ook een barbietaart te geven, maar misschien best niet met een dure barbie (want moet je die benen er niet afhalen?)

Barbie kopen en naast de barbie ook nog een barbietaart met goedkope barbie zou ik doen..  kun je nog een grapje uithalen ook :) jij wou toch een barbie???? :p

3 Laatst bewerkt door Bakmams (07-06-2007 12:04)

Ja, oke, maar de benen kun je er na gebruik van de taart er toch ook weer aan zetten??

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

4

Je kunt de benen er beter niet afhalen want dan heb je grote moeite de pop op z'n plaats te houden in de taart. Zakt ze tot haar schouders erin hahaha.

En over bene afknippen, afhalen of laten zitten loopt ook een ander topic. Als je die even opzoekt dan vind je daar ook nog een hoop info.

Succes! De barbietaart is bij ons bij alle prinsesjes van 5 een groot succes!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

Je kunt de benen van de meeste barbies er wel afhalen (niet van allemaal!). Als je dat doet scheelt het een hoop in de hoogte van de taart!

Om hem weer erop/erin te zetten hebben wij hem een keer op een kokertje van een keukenrol vastgemaakt, die kun je dan net zo hoog of zo laag maken als je zelf wil. Ging best goed al is het even morrelen.

Succes!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

6

Druk je de benen(de pop) er na het bakken in de taart dan??? Gewoon insteken?

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

7

hehe.. dat was ik mij ook aant afvragen ma durfde het ni vragen wegens kans op stomme vraag :)  Denk dat de barbie mee de oven in geen optie is :D

8

Hallo Kellyke,
Ik was even aan het zoeken op deze site en toen vond ik hoe je dus een ondertaartr maakt van de barbytaart.
Klik op how-to`s, en dan op projecten. Klik dan op het fotootje van de barbypop.
Daar staat het dus gewoon.
Beetje te snel geweest met mijn vraag

Groetsels

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl